کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۵۶۹۵
تاریخ خبر:

قیمت جدید محصولات مدیران خودرو + جدول

قیمت جدید محصولات مدیران خودرو + جدول

شرکت مدیران‌ خودرو جدول قیمت خودروهایش را برای ماه فروردین 1403 اعلام کرد

شرکت مدیران‌ خودرو جدول قیمت خودروهایش را برای ماه فروردین 1403 اعلام کرد. در لیست قیمت محصولات مدیران خودرو برای سال جدید، بهای خودروها افزایش محدودی را تجربه کرده‌اند. این افزایش ناشی از رشد بهای بیمه شخص ثالث و سایر پرداخت‌های قانونی مرتبط با خودروها در سال جدید است.

در جدول قیمت محصولات مدیران خودرو، ام‌وی‌ام X22 پرو اتوماتیک حضور ندارد. به‌نظر می‌رسد این محصول از برنامه تولید مدیران‌خودرو حذف شده باشد تا به وضعیت فروش ام‌وی‌ام X33 کراس اتوماتیک ضربه‌ای وارد نکند. همچنین تیگو 7 پرو عادی و تیگو 8 پرو سال گذشته از سبد محصولات مدیران‌خودرو کنار گذاشته شده‌اند و در این جدول حضور ندارند. قیمت سدان جدید مدیران‌ خودرو یعنی آریزو 6 جی‌تی نیز پیش از سال جدید اعلام شد. این خودرو با بهای یک میلیارد و 420 میلیون تومان به فروش می‌رسد.
 
مدیران خودرو همگام با اعلام قیمت جدید محصولاتش، شرایط فروش برخی خودروهایش را نیز طی روزهای اخیر اعلام کرده است. ام‌وی‌ام X22‌ پرو، ام‌وی‌ام X33‌ کراس، ام‌وی‌ام X55 پرو، تیگو 8 پرومکس و تیگو 8 پرو هیبرید ازجمله محصولات مدیران‌ خودرو هستند که طی روزهای اخیر شاهد انتشار شرایط فروش آن‌ها از سوی این شرکت بوده‌ایم.
 
افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو طی زمستان 1402، باعث شده است که بار دیگر اختلاف قیمت خودروهای مونتاژی در بازار و کارخانه افزایش یابد. برخی محصولات مدیران‌ خودرو به‌خصوص کراس‌اوورهای برند فونیکس، اکنون با 400 یا 500 میلیون تومان اختلاف در بازار آزاد به فروش می‌رسند. اختلاف قیمت خودروهای ام‌وی‌ام در بازار و کارخانه نیز حدود 200 الی 300 میلیون تومان است.

جدول مدیران

منبع: انتخاب
کدخبر: ۵۵۵۶۹۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر