کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۲۲۸
تاریخ خبر:

دار و ندار ‌صنعت خودرو در شهر آفتاب

دار و ندار ‌صنعت خودرو در شهر آفتاب

فرصت بازدید از پنجمین دوره نمایشگاه خودروی تهران را از دست ندهید.

روزنامه هفت صبح، سارا غضنفری‌‌| روز دوشنبه نهم بهمن ‌ماه، اتواکسپوی تهران در شهرآفتاب آغاز به کار کرد. متولی برگزاری این نمایشگاه، کانون تبلیغات ایران نوین است. البته روز دوشنبه مخصوص به اهالی رسانه بود تا درباره خودروهای حاضر در نمایشگاه تولید محتوا کنند. در نمایشگاه خودرو شاهد حضور شرکت‌های کرمان‌ موتور، گروه بهمن، مدیران خودرو و محصولات‌شان هستیم.

photo_5891098253137657739_y

در روزهای آتی شاهد رونمایی خودروهای جدید نیز خواهیم بود. در این نمایشگاه شرکت‌های وارداتی نیز حضور دارند و کوشا‌خودرو نیز محصولات کیا را به نمایش گذاشته است. البته که در روزهای آینده کوشا خودرو به احتمال زیاد از محصولات وارداتی جدید رونمایی خواهد کرد .

 

‌کرمان موتور، کدام محصولات؟ 
 مهم‌ترین محصول کرمان خودرو در این نمایشگاه ایگل است. بهتر است بگوییم خودروی بومی ایگل که توسط کرمان موتور طراحی شده است. به جرات می‌توان گفت اولین خودروی ملی ایران از یک خودروساز خصوصی به عرضه می‌رسد.
photo_5890996067275751016_y

سدان جمع‌وجور کرمان موتور بر‌اساس جک J4 ساخته شده و فیس‌لیفت ماژوری از آن محسوب می‌شود. عمده تغییرات طراحی در نمای جلو و عقب شامل چراغ‌ها و جلوپنجره و سپرهای جدیدی است که نمای به‌روزتری به این خودرو بخشیده ‌. در واقع یک نسخه بومی از جک جی۴ که طرفداران زیادی دارد. 

photo_5891098253137657736_y

پیکاپ اتوماتیک تی ۹ 
پیکاپ اتوماتیک ‌کی‌ام‌سی T9 محصول جدید کرمان‌ موتور در اتو اکسپوی تهران 1402 است که برادر بزرگتر کی‌ام‌سی T8 به حساب می‌آید. این خودرو در چین با نام جک T9 یا جک هانتر نیز شناخته می‌شود. کی‌ام‌سی T9 خودرویی بزرگ‌تر، مجهزتر، قوی‌تر و البته گران‌تر نسبت به کی‌ام‌سی T8 خواهد بود.

photo_5891098253137657737_y

هدف کرمان موتور از عرضه این خودرو، رقابت با سایر پیکاپ‌های اتوماتیک بازار نظیر فوتون تونلند G7 و آمیکو آسنا توربوشارژر اتوماتیک است.پیکاپ فول‌سایز کرمان موتور بعد از موفقیت‌های T8 در ایران، در یک کلاس بالاتر وارد بازار می‌شود. موتور پرقدرت‌تر کی‌ام‌سی T9 قدرتی برابر با ۲۲۱ اسب بخار و گشتاوری ۳۸۰ نیوتن متری دارد و به یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ساخت ZF با امکان تعویض دستی کوپل مجهز شده است.

 

کدام شرکت‌ها و محصولات را خواهید دید؟ 
 در پنجمین نمایشگاه خودروی تهران شرکت‌های ایران‌خودرو، ایساکو کیش، ایران‌خودرو دیزل، بهمن موتور، سیبا موتور، بهمن دیزل، اِسنا، بی‌ام کارز، کرمان موتور، خودروسازان بم، KTL، فردا موتورز، فردا دیزل، مدیران خودرو، آریا دیزل، ایران‌روور، سروش دیزل، معین خودروی ایرانیان، نوین ماهان، نامی خودرو، ایرانسل، مکث‌موتور، ماموت خودرو، دیار خودرو، تیگارد موتور، ویرا دیزل، پیلسان، کاریزان و… حضور دارند. همچنین در این رویداد خودرویی بیش از ۲۰ مدل محصول جدید برای اولین بار به بازار خودروی کشور معرفی می‌شوند.

 

کوشا خودرو دست پر آمد 
کوشا خودرو واردکننده کیا است. در نمایشگاه با همه محصولاتش آمده که اتفاقا از محصولاتش تحویل مشتریان نیز شده است. کیا سلتوس، سونت، پگاس، کی۵ اپتیما و سراتو ۲۰۰۰ سی‌سی از محصولاتی است که روز پرس‌دی یا روز خبرنگاران در غرفه این برند به نمایش درآمد. البته باید منتظر محصولات برقی از این برند نیز در نمایشگاه باشیم. 

photo_5890996067275750998_y

محصولات برقی بهمن موتور 
اتو‌اکسپو اولین رویدادی است که میزبان خودروی Neta U می‌شود. Neta U یک SUV برقی است که برخی منتقدان آن را خیره‌کننده توصیف کرده‌اند؛ اما در کنار این محصول، BMCARS با E5 و EQM5 سبد محصولات برقی خود را کامل می‌کند تا این شرکت آخرین تحولات صنعت خودرو را در اتواکسپوی تهران ارائه کرده باشد. خودروی H5 یا همان رولزرویس چینی در کنار T77 دیگر محصولاتی است که BMCARS معرفی می‌کند.


سورپرایز فردا موتورز  
فرداموتورز با عرضه خودروهای مونتاژی فردا ۵۱۱، SX5، T5 و سوبا M4 در بازار داخلی حضور دارد‌ و حالا هم با عرضه جئومتری C برای اولین بار در شهرآفتاب به استقبال خودروهای هیبریدی و برقی می‌رود. 

 
مدیران خودرو با آریزو۵ اسپرت 
مدیران خودرو نیز با محصول آریزو۵ اسپرت و ایکس ۵۵پرو ‌ و سایر محصولاتش در ‌ نمایشگاه حضور دارد. ‌پنجمین نمایشگاه خودروی تهران از تاریخ ۱۰ تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ در شهر آفتاب برقرار است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۷ نسبت به بازدید از این رویداد خودرویی اقدام کنند.البته که کانون ایران نوین به عنوان متولی برگزاری این نمایشگاه است.

photo_5890996067275751012_y

 

 

کدخبر: ۵۵۳۲۲۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر