کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۷۳۵۹
تاریخ خبر:

همه چیز درباره سیل بم و عکس ام‌وی‌ام‌های در آب

همه چیز درباره سیل بم و عکس ام‌وی‌ام‌های در آب

توضیحات مدیران خودرو در مورد بدنه‌های آسیب دیده

هفت صبح| حدود دو روز قبل عکسی منتشر شد که مربوط به سیل بم بود و ماشین‌های ام‌وی‌ام مدیران‌خودرو در پارکینگ بم در آب بودند. در فضای مجازی حرف و حدیث‌ها بالا گرفت. شایعات که آغاز شد ترس کسانی که برای خرید  ام‌وی‌ام از مدیران خودرو ثبت‌نام کرده بودند‌ بیشتر شد. طبق اظهارنظرهای مجازی گفته می‌شد این بدنه‌ها و موتورهایش کاملا از دست رفته و شرکت قرار است با هر ترفندی آنها را به مشتری بفروشد. تا اینکه یک روز بعد از انتشار این عکس، روابط عمومی شرکت مدیران درباره همه واکنش‌ها و شایعات پاسخ داد.

 

روابط عمومی برند ام‌وی‌ام متعلق به صنایع خودروسازی مدیران در پی انتشار تصاویری از آسیب سیل کرمان به برخی از بخش‌های کارخانه و بخش تولید این شرکت، لازم دانست تا توضیحاتی در خصوص این حادثه و نگرانی افکار عمومی در خصوص وضعیت تولید و تحویل خودروهای آسیب‌دیده منتشر کند.

 

همانطور که می‌دانید، با توجه به بارندگی و سرازیر شدن سیل در بخش‌های مختلف استان کرمان و شهرستان بم و اختلال در زندگی مردم و گرفتگی معابر شهری، بخشی از این سیل به یکی از بخش‌های تولیدی کارخانه مدیران خودرو وارد شده به قسمت‌هایی از این کارخانه آسیب وارد کرد.

 

به همین جهت، روابط عمومی مدیران‌خودرو برای رفع شبهات در افکار عمومی، به پرسش متداول کاربران و خریداران در خصوص این حادثه پاسخ می‌دهد.

 

چه خودروهایی آسیب دیدند؟

تصویر منتشر شده از بم مربوط به محوطه خط تولید خودروی X22 پرو دستی است که نزدیک به ۳۰ بدنه خام خودرو در آن قرار داشت. همانطور که در تصاویر هم مشخص بود، تنها بدنه خودروها در محوطه یکی از خطوط تولید ام‌وی‌ام قرار داشت و بدنه فولادی محصولات در برخورد با آب و گل آسیب جدی نمی‌بیند.

 

تیم کارخانه مدیران خودرو از همان ساعات اولیه پس از وقوع سیل، آب و گِل را از محوطه خارج کردند و ۳۰ بدنه خودرو X22 پرو که در محوطه قرار داشت، به مکانی دیگر منتقل شدند.

   

بدنه‌های آسیب‌دیده از خط تولید خارج می‌شوند‌

 

روابط عمومی مدیران خودرو در پاسخ به این سوال که آیا از بدنه خودروهایی که در سیل حضور داشتند، برای تولید محصولات جدید استفاده می‌شود؟ نیز توضیحاتی داد:

 

تنها بدنه فولادی خودروها در محوطه قرار داشت که به علت نبود قطعه الکترونیکی در آنها در برخورد با آب و گِل، آسیب جدی به بدنه‌ها وارد نشد. تمامی بدنه‌‌ها از محوطه اصلی خارج شده و اثرات سیل از آنها رفع شده است.

 

کیفیت محصولات عرضه شده به بازار خط قرمز واحد کنترل کیفیت ام‌وی‌ام بوده و در صورت وجود مشکل در هر کدام از بدنه‌ها، آن مورد از خط تولید خارج می‌شود. بدیهی است تعدادی از این قطعات آسیب جدی ندیده‌اند و پس از بررسی مجدد واحد کنترل کیفیت، وارد خط تولید می‌شوند.

    

نحوه بررسی بدنه خودروهای آسیب‌دیده

به علت واکنش مشتریان به نحوه بررسی بدنه آسیب‌دیده خودرو این سوال نیز به وجود آمده که واحد کنترل کیفیت ام‌وی‌ام چگونه بدنه خودروهای آسیب‌دیده در سیل را بررسی می‌کند؟

 

به گفته روابط عمومی این شرکت، تمامی استانداردهای رعایت شده برای تولید خودروهای جدید در خصوص بدنه خودروهایی که در حادثه سیل قرار داشتند نیز رعایت می‌شود. اگر این بدنه‌ها از نظر استحکام، ساختار یا رنگ دچار مشکل شده‌ باشند، از خط تولید خارج می‌شوند و تنها مواردی که بدون هیچ نقصی باقی مانده‌اند پس از کنترل کیفی مجدد و دریافت تاییدیه‌های لازم، به چرخه تولید برمی‌گردند.

    

در تحویل خودرو، تاخیر نداریم

 

همچنین سوال دیگری که برای متقاضیان وجود داشت، تاخیر در تحویل خودروهای فروخته شده به دلیل این اتفاق بود. «شرکت صنایع خودروسازی مدیران به خریداران اطمینان می‌دهد که مشکل حادی در خط تولید برند ام‌وی‌ام رخ نداده و پس از گذشت 24 ساعت، تمامی شرایط به حالت عادی بازگشته است. تعداد بدنه خودروهای X22 پرو که آسیب دیده‌اند، انگشت‌شمار هستند و به همین دلیل اختلالی در خط تولید این شرکت به وجود نیامده است.

 

کدخبر: ۵۵۷۳۵۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر