کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۷۷۵
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| فعلا وقت بازی در دانمارک و امارات است!

نکته‌بازی| فعلا وقت بازی در دانمارک و امارات است!

فهرست تیم‌های بی‌کیفیتی که عزت‌الهی در آنها بازی کرده و ادعای عجیب او

روزنامه هفت صبح| سعید عزت‌الهی که در فصل نقل و انتقالات مورد نظر استقلال و جواد نکونام بود، در مصاحبه‌ای گفته: «چرا در این سن و سال باید به لیگ ایران بیایم؟» خب بنده خدا راست می‌گوید دیگر! چرا اینقدر او را تحت فشار می‌گذارید؟ 28 سالگی دوران اوج یک فوتبالیست است و او باید در بهترین تیم‌ها به میدان برود، نه اینکه برگردد و در لیگ برتر فکسنی خودمان بازی کند.

 

الان به فهرست تیم‌هایی که او در آنها بازی کرده نگاه کنید. انصافا حیف نیست با این رزومه، او از حالا به لیگ‌برتر بیاید و استعدادش حیف و میل شود؟ روستوف، آنژی ماخاچ‌قلعه، آمکار پرم، ردینگ، یوپن، وایله و الغرافه تیم‌هایی هستند که او تا امروز در آنها بازی کرده و ظاهرا تیم بعدی‌اش هم الشباب‌الاهلی است.

 

حالا اگر نام تیم‌های قبلی عزت‌الهی برای‌تان خیلی آشنا نیست و حتی نمی‌دانید تیم‌های کدام کشورها هستند، تقصیر خودتان است وگرنه او تا امروز در تیم‌های اروپایی بازی کرده و هنوز وقت برگشتنش به ایران نرسیده است. حالا برای اینکه اطلاعات‌‎تان بیشتر شود عرض می‌کنیم: روستوف و آنژی ماخاچ‌قلعه دو باشگاه روسی هستند.

 

«آمکار پرم» را هم به عنوان یک خبرنگار ورزشی با سرچ کردن متوجه شدیم که مال کشور روسیه است. ردینگ تیمی در چمپیونشیپ انگلستان است. یوپن یکی از تیم‌های معمولا ته جدولی لیگ بلژیک است، وایله هم فصل گذشته در لیگ دوی دانمارک بود و الان تیم یکی مانده به آخر جدول است. انصافا بازیکنی که در چنین تیم‌های بزرگی گاهی نیمکت‌نشین هم بوده، باید در این سن و سال به لیگ‌برتر ایران برگردد؟

 

از تو بعید است آقای جهانبخش! 
تلخ‌تر و بدتر از ناکامی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا، این ماله‌کشی و سفسطه اعضای کادر فنی و بعضی از بازیکنان است. از خود امیر قلعه‌نویی بگیرید تا چند بازیکن، همگی معتقدند که تیم ملی مشکل فنی نداشته و فقط بدشانس بوده که به فینال نرسیده است. در کمال تعجب یکی از این بازیکنان علیرضا جهانبخش است.

 

او در مصاحبه با برنامه فوتبال‌برتر گفته: «متاسفانه ۲ گل روی غافلگیری دریافت کردیم که کار را برای ما سخت کرد. بدشانس بودیم و قطر تنها یک موقعیت گل داشت و توانست ۳ گل ‌ به ثمر برساند.» این از آن جمله‌هایی است که در لیگ‌برتر خودمان زیاد از مربیان می‌شنویم اما اینکه یکی مثل جهانبخش هم از این حرف‌ها بزند، واقعا خوب نیست.

 

برادر من! از این بازی 10 روز هم نگذشته. فیلم بازی هم موجود است. اگر هم حوصله نداری که بنشینی و بازی را کامل یک بار دیگر نگاه کنی، به آماری که از این بازی منتشر شده نگاه کن. قطر 15 شوت در بازی با ایران زد که 7 تایش در چارچوب دروازه بیرانوند بود. به جز 3 گلی که خوردیم، فقط شجاع خلیل‌زاده و میلاد محمدی دو بار توپ را از روی خط برگرداندند و یک بار هم بیرانوند با واکنشی خوب مانع باز شدن دروازه ما شد!

 

درست است که شوت شما در آخرین دقیقه بازی با بدشانسی به تیر دروازه خورد اما خودمان هم خوب می‌دانیم که پنالتی اعلام شده به سود ما اصلا پنالتی نبود. از شما که سال‌هاست در فوتبال اروپا توپ می‌زنی انتظار می‌رود منطقی‌تر و سنجیده‌تر حرف بزنی استاد!

 

کدخبر: ۵۵۳۷۷۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر