کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۵۵۲
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| آفرین به این تعصب

نکته‌بازی| آفرین به این تعصب

درباره عدم فسخ قرارداد مطهری با استقلال و خوشحالی جنجالی بیرانوند

روزنامه هفت صبح| باشگاه استقلال با ارسال نامه به امیرارسلان مطهری از او خواسته دیگر در تمرینات شرکت نکند و برای فسخ قرارداد به باشگاه برود تا به توافق برسد. اما ظاهرا مطهری به مدیران باشگاه گفته که قرارداد دارد و تحت هیچ شرایطی حاضر به فسخ و جدایی نیست.

 

این در حالی است که استقلال برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید نیاز به خالی کردن لیست خود دارد و روی جدایی مطهری و یکی دو بازیکن دیگر حساب کرده است. مطهری در این فصل فقط 260 دقیقه برای استقلال به میدان رفته و فقط در همان بازی اول مقابل صنعت‌نفت آبادان یک گل و یک پاس گل داشته است. ضمن اینکه در 9 بازی آخر استقلال فقط یک دقیقه به میدان آمده است!

 

کاملا مشخص است که نکونام به او اعتقادی ندارد اما مشخص نیست در چنین شرایطی چرا مطهری لجبازی می‌کند! او البته همواره مدعی تعصب و عشق و علاقه به استقلال بوده و حالا اگر می‌خواهد تعصبش را اثبات کند، باید با رفتنش به این تیم کمک کند. اما خب همه می‌دانیم که تعصب مدت‌هاست معنا و مفهوم خود را از دست داده.

 

همین جناب مطهری در دو سه سال اخیر، هرگاه استقلال در ابتدای فصل خواهان تمدید قرارداد او بوده، با ناز و ادای او مواجه شده و همیشه در آخرین روزها با کلی منت گذاشتن بر‌سر مدیران و هواداران راضی به تمدید شده است. این داستان البته مختص به مطهری و استقلال نیست و خیلی‌ها هستند که با احساسات هواداران بازی کرده‌اند و پول خوبی به جیب زده‌اند و محبوب هم شده‌اند!

 

دنبال شر می‌گردی آقای بیرانوند؟ 
چند روزی از بازی ایران و ژاپن گذشته و امروز هم تیم ملی در مرحله نیمه نهایی مقابل قطر قرار می‌گیرد و انشاءالله که ای‌اف‌سی حساسیتی به شادی علیرضا بیرانوند بعد از سوت پایان بازی مقابل ژاپن نشان نداده باشد. اما حتی اگر اتفاقی هم نیفتد، باز هم یکی باید بیرانوند را توجیه کند که دست از این شادی‌ها و حرکات جنجالی بردارد.

 

در فیلمی که از شادی چند بازیکن تیم ملی پس از پیروزی بر ژاپن منتشر شده، مهدی قایدی از شادی و شعارهای هواداران عراق قبل از بازی ایران و ژاپن تقلید می‌کند تا پاسخ کری‌های آنها را بدهد. یکی دو نفر دیگر هم همین کار را می‌کنند اما بیرانوند ناگهان دستش را جلوی گلویش می‌گیرد و حرکت بریدن گلو را که قبلا هم انجام داده بود، تکرار می‌کند.

 

او بعد از انجام این حرکت در دربی از هواداران استقلال عذرخواهی کرد اما انگار آن ماجرا را فراموش کرده و دوباره این کار را انجام داد. آن هم در حالی که ژاپنی‌های بنده خدا هیچ وقت برای ایران کری نخواندند و همیشه احترام ما و همه حریفان‌شان را نگه داشته‌اند. این بندگان خدا که هیچ، حتی برای مقابله به مثل هم نباید این جور شادی‌های زشت و تحریک‌کننده را انجام داد.

 

حتی اگر مسئولان ای‌اف‌سی واکنشی نشان ندهند، بیرانوند در سی و چند سالگی و با این همه تجربه باید متوجه شده باشد که این حرکات اصلا درست و اخلاقی نیست. این همه راه برای نشان دادن شادی هست استاد! چرا دنبال شر می‌گردی؟ نکند تو هم مثل رفیقت دنبال خیریت و مصلحت هستی؟

 

کدخبر: ۵۵۳۵۵۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر