کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۷۸۴۳
تاریخ خبر:

ببینید | نابودی مک‌لارن ١.۵ میلیاردی به دست یوتیوبر ایرانی

ببینید | نابودی مک‌لارن ١.۵ میلیاردی به دست یوتیوبر ایرانی

ادموند بارسقیان، راننده ایرانی مک لارن سنا 789 کیست؟

خودنمایی و انجام حرکات نمایشی در حالی که پشت فرمان یک ابرخودرو هستید، هرگز ایده خوبی نیست! راننده ایرانی یک مک لارن سنا ۷۸۹ اسب بخاری پس از عدم کنترل خودرو در یکی از خیابان‌های کالیفرنیا، با برخورد به یک ساختمان و آسیب جدی، متوجه اشتباه سختی شد.

ویدئویی که در اوایل صبح دوشنبه در سراسر رسانه‌های اجتماعی منتشر شد، نشان می‌دهد که قسمت جلویی این مک لارن سنا به نمای بیرونی نمایندگی لکسس کوبیده شده و به یک تویوتا کمری هم برخورد کرده است. گلگیر جلو، درب سمت سرنشین و چرخ جلو سمت راست به‌کلی آسیب دیده‌اند.

راننده این خودرو یک یوتیوبر ایرانی به نام ادموند بارسقیان بوده است. با توجه به ارزش این سنا، بعید است که توسط شرکت بیمه تعمیر شود و مطمئناً اصلاح این خودرو ارزان نخواهد بود، به‌خصوص اگر آسیبی به مونو کوک فیبر کربنی وارد شده باشد.

ادموند بارسقیان کیست؟

ادموند بارسقیان معروف به ادموند موندی، یوتیوبر ایرانی ساکن کالیفرنیا است که درباره خودروهای مختلف تولید محتوا می‌کند. او کلکسیونی مثال‌زدنی از ماشین‌های مختلف دارد و راننده ماشین‌های مسابقه‌ای نیز هست. با این حال او چندین بار ماشین‌های خود را داغون کرده و آخرین مورد آن، همین مک لارن سنای گران‌قیمت است. 

ادموند

منبع: خبرآنلاین
کدخبر: ۵۵۷۸۴۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر