کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۵۷۵۵
تاریخ خبر:

سوزاندن شوهر در چادر سفری با همدستی مرد غریبه

سوزاندن شوهر در چادر سفری با همدستی مرد غریبه

با گذشت 11 ماه از قتل هولناک مرد جوان، همسر او به ارتکاب جنایت با انگیزه وصال عشقی خود اعتراف کرد

هفت صبح| 14 اردیبهشت ماه سال 1402 رسیدگی به قتل هولناک جوان 27 ساله‌ای در محله کوهستانی کَن سولقان با اعلام از سوی مرکز فوریت‌های پلیس 110 در دستور کار امیرحسین علیمردان بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت.

به این ترتیب، تیم جنایی به همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران راهی محل حادثه شدند. جسد در حال سوختن در یک چادر سفری کشف شده بود.

 

زن میانسال که چادر سفری شعله‌ور را مشاهده کرده و موضوع را به پلیس و آتش‌نشانی اعلام کرده بود، در اولین اظهارات خود گفت: «با خودروی شخصی خود در حال عبور از حاشیه جاده بودم که متوجه شدم یک چادر سفری در حال سوختن است. در ابتدا نگران شدم که آتش به سایر مناطق سرایت کند؛ اما وقتی نزدیکتر رفتم، متوجه شدم شخصی در چادر در حال سوختن است. وحشت زده شدم و با پلیس تماس گرفتم.»

 

در حالی‌که شدت سوختگی جسد به حدی بود که تشخیص هویت تقریباً غیرممکن بود، جسد با دستور بازپرس جنایی به سردخانه پزشکی قانونی منتقل شد تا اقدامات لازم برای تعیین هویت انجام شود. گزارش پزشکی قانونی حکایت از این داشت که علت تامه فوت مرد جوان به خاطر اصابت ضربات جسم سخت به سرش بوده است. سپس جنایتکاران جسد بی‌جان را به آتش کشیده بودند.

  

اعلام فقدانی

 

به رغم تلاش انجام شده هویت جسد مشخص نشد و همچنان رسیدگی به پرونده رازگشایی از جنایت ادامه داشت.

در همین حال، مرد میانسالی با مراجعه به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران مفقود شدن ناگهانی پسر 27 ساله خود را گزارش کرد و گفت: «چند سالی می‌شد که پسرم ازدواج کرده بود اما در همه این سال‌ها هر روز با من و مادرش تماس می‌گرفت و از حال همدیگر باخبر بودیم؛ اما از روز قبل هر قدر با گوشی موبایل او تماس می‌گیرم، پاسخ نمی‌دهد و من نگرانم که برای او اتفاقی افتاده باشد، چون همسرش نیز نسبت به فقدان او اظهار بی‌اطلاعی می‌کند.»

 

تلاش کارآگاهان پلیس برای یافتن ردی از جوان فقدانی ادامه داشت و همسر او هدف تحقیقات قرار گرفت و گفت: «همسرم مطابق معمول از خانه بیرون رفت و قرار بود سرکارش برود؛ اما نمی‌دانم چه بلایی سرش آمده که دیگر پاسخ تلفن من را نمی‌دهد.» مراودات زن جوان، با توجه به اینکه او قبل از پدرشوهرش اقدام به اعلام فقدانی نکرده و موضوع را به پلیس گزارش نداده بود، تحت بررسی قرار گرفت.

  

افشای راز جنایت هولناک

 

در ادامه تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد که زن جوان از مدتی قبل با مرد جوانی ارتباط پنهانی داشته است. بررسی‌ها حکایت از این داشت که سابقه ارتباط این زن با مرد غریبه به قبل از مفقود شدن همسرش برمی‌گردد.

 

به این ترتیب فرضیه همدستی زن جوان با مرد غریبه برای اینکه سر همسرش را زیر آب کند، کلید خورد و این زن و مرد تحت بازجویی قرار گرفتند.

 

در حالی‌که ضد و نقیض‌گویی‌های آنان، در جریان تحقیقات ظن ماموران را برانگیخته بود، تحقیقات وارد فاز تخصصی شد و سرانجام این زوج جوان اعتراف کردند که با همدستی همدیگر شوهر زن را به قتل رساندند.

 

زن جوان در نخستین اعترافات خود به کارآگاهان پلیس گفت: «از مدتی قبل با مرد جوانی آشنا شدم و هر قدر بیشتر از ارتباط ما گذشت، نسبت به او علاقه‌مندتر شدم؛ اما هیچ بهانه‌ای برای جدا شدن از همسر خود نداشتم و باید به نوعی او را از سر راهمان برمی‌داشتم. مرد مورد علاقه‌ام هم دلش می‌خواست این اتفاق بیفتد و به من گفت هر کمکی لازم باشد را انجام خواهد داد.»

 

همین سبب شد که این زوج جوان نقشه قتل جوان بیگناه را طراحی و اجرا کنند. «روز حادثه به همسرم پیشنهاد دادم که برای تفریح و پیک‌نیک به کوهستان‌های کَن برویم و بعد به درخواست من در جای خلوتی چادر زدیم.

 

در همان حال مرد مورد علاقه‌ام را در جریان لوکیشن محل اسکان خود گذاشتم و او ناغافل از راه رسید و وارد چادر سفری شد.

 

در جریان درگیری همسرم با چوبدستی چندین ضربه به سر شوهرم وارد کرد که سبب قتل او شد. وقتی از مرگ شوهرم مطمئن شدیم، همراه هم جسد را داخل همان چادر سفری آتش زده و پا به فرار گذاشتیم.»

 

مرد جوان نیز وقتی در برابر اعترافات همسر مقتول قرار گرفت، به ناچار به جنایت ارتکابی اعتراف کرد. متهمان به زودی در شعبه دهم دادسرای جنایی تهران تحت تحقیقات قرار خواهند گرفت.

 

کدخبر: ۵۵۵۷۵۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر