کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۵۶۱۶
تاریخ خبر:

املت پُر رُب بهانه تیر خلاص به دعواهای دنباله‌دار

املت پُر رُب بهانه تیر خلاص به دعواهای دنباله‌دار

درگیری‌های سریالی زن و مرد جوان سبب شد مرد جوان با یک بهانه ناچیز دست به قتل همسر خود بزند

هفت صبح| 14 فروردین ماه امسال رسیدگی به مرگ مشکوک زن جوانی در شهرک صنعتی آخولا واقع در اطراف شهرستان تبریز در دستور کار تیم جنایی این شهرستان قرار گرفت.

 

همسر این زن در تماس با مرکز فوریت‌های پلیس 110 اعلام کرده بود که با جسد غرق در خون همسرش در محل سکونتشان واقع در یک اتاقک نگهبانی در شهرک صنعتی؛ مواجه شده است. با اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان جنایی به همراه بازپرس ویژه قتل در صحنه وقوع جنایت حاضر شدند و تحقیقات را برای رازگشایی از ماجرا آغاز کردند.

 

جسد زن جوان در اتاق خواب خانه‌اش در حالی افتاده بود که یک اسلحه شاتگان کنار جسد رها شده بود.بررسی‌های تیم تشخیص هویت حکایت از این داشت که زن جوان با اصابت گلوله شلیک شده از همین اسلحه جان خود را از دست داده است.

  

سناریوی دروغین خودکشی

 

در اولین قدم از تحقیقات همسر مقتول هدف بازجویی تیم جنایی قرار گرفت.همسر این زن در برخورد ابتدایی با ماموران جنایی اظهار داشت:«همسرم مدتی بود که دچار افسردگی شده بود.امروز صبح چند بار با او تماس گرفتم و وقتی تماسم بی‌پاسخ ماند نگرانش شده و به خانه بازگشتم که با جسد غرق در خون مواجه شدم.با توجه به اینکه اسلحه کنار جسد افتاده بود متوجه شدم که او با شلیک گلوله به خود؛ به زندگی‌اش پایان داده است.»

 

بررسی این ادعا نوک پیکان اتهام را به سمت شوهر مقتول چرخاند چرا که نوع اصابت گلوله حکایت از شلیک آن از فاصله دور داشت که نمی‌توانست توسط خود مقتول صورت گرفته باشد.

 

همچنین ادله و قرائنی در تحقیقات به دست بازپرس جنایی رسید که حکایت از ضد و نقیض گویی شوهر مقتول داشت به این ترتیب دستور بازداشت این مرد جوان صادر شد.

 

همچنین جسد با دستور بازپرس جنایی برای انجام معاینات و آزمایش‌های لازم به سردخانه پزشکی قانونی منتقل شد.

  

اعتراف به قتل همسر

 

متهم زمانی که در برابر بازجویی‌های فنی و تخصصی قرار گرفت به ناچار لب به اعتراف گشود و پرده از راز جنایت هولناک برداشت و گفت:«من و همسرم از مدت‌ها قبل با همدیگر درگیری و اختلافات زیادی داشتیم. اخلاق ما با هم سازگار نبود و بر سر مسائل مختلف جر و بحثمان می‌شد در حدی که دیگر روح و روان هر دوی ما به خاطر این مشاجرات بی‌پایان خسته شده بود.»

 

او در مورد روز حادثه گفت: «آن روز همسرم برای صبحانه املت درست کرده بود و من به او گفتم اینقدر زیاد در املت رب ریخته‌ای که بدمزه شده است.همین انتقاد من نقطه شروع آغاز بحثی دیگر بین ما شد.در میان درگیری لفظی‌مان صحبت به حاشیه کشیده شد و مسائل قدیمی بار دیگر در میان دعواهای ما سر باز کردند.این بار من به حدی عصبانی شدم که برای تهدید همسرم و ساکت کردن او اسلحه را دست گرفتم و سمت او نشانه رفتم. نمی‌خواستم باعث قتل او شوم اما نمی‌دانم چه شد که ماشه را چکاندم. ناگهان زنم غرق در خون روی زمین افتاد و من که به شدت از این اتفاق پشیمان بودم تصمیم گرفتم برای سر به مهر باقی ماندن راز مرگش وانمود کنم که او خودکشی کرده است.»

 

با این اعتراف متهم برای طی روال قانونی راهی زندان شد.

  

گفت‌وگو با نزدیکان

 

یکی از اهالی شهرک صنعتی در گفت‌وگو با خبرنگار هفت صبح در مورد این خانواده اینطور توضیح داد:«متهم به قتل از حدود چهار سال قبل از استان‌های غربی کشور برای کار به شهرک صنعتی مراجعه کرده بود.پدر همسرش نیز همراه آنها آمده بود و هر دو با هم به کار نگهبانی در کارگاه تولید سیمان سبلان مشغول کار بودند.اینطور که شنیده‌ایم او همیشه با همسرش دعوا و مشاجره داشت.آنها یک پسر 5 ساله نیز دارند که بعد از این حادثه همراه پدربزرگش به زادگاهشان رفت.»

 

رسیدگی به این پرونده تا تعیین مجازات برای این متهم در دستور کار قضایی قرار دارد.

 

کدخبر: ۵۵۵۶۱۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر