کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۳۹۴
تاریخ خبر:

تعقیب خونین جوان موتورسوار از جنوب شهر تا پارک لاله

تعقیب خونین جوان موتورسوار از جنوب شهر تا پارک لاله

کل‌کل چند جوان در میدان خراسان سبب درگیری منجر به قتل شد

روزنامه هفت صبح|  رسیدگی به قتل جوان 18 ساله در بیمارستان بهارلو در جنوب تهران ساعت 5 صبح روز شنبه 12 اسفند ماه امسال با اعلام از سوی ماموران کلانتری در دستور کار حسین گودرزی بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت.

 

به این ترتیب بلافاصله بازپرس جنایی به همراه تیم بررسی صحنه جرم از دادسرای جنایی تهران و همچنین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران برای رسیدگی به موضوع در سردخانه بیمارستان بالای سر جسد حاضر شده و تحقیقات ابتدایی برای رازگشایی از ماجرا کلید خورد.


روایت شاهد عینی جنایت

در همان بررسی‌های ابتدایی مشخص شد که مقتول 18 ساله ساعت 12 شب قبل به همراه دوستش که هر دو به شدت زخمی شده بودند به بیمارستان منتقل شدند اما این جوان به علت شدت خونریزی جان خود را از دست داد.مشاهدات ابتدایی تیم تشخیص هویت حکایت از وارد آمدن ضربات عمیق با جسم تیز و برنده مثل چاقو بر پیکر مقتول داشت که سبب پارگی وسیع شریان‌های اصلی این فرد و در نهایت منجر به قتل او شده بود.
 

در اولین قدم از تحقیقات جنایی دوست مقتول که همراه او در بیمارستان بستری شده بود تحت تحقیقات قرار گرفت و جزئیات جنایت هولناک را برای بازپرس جنایی شرح داد.این جوان در اظهارات ابتدایی خود گفت:«غروب روز جمعه من و دوستم به نام فرشید برای تفریح سوار موتور من شدیم تا در خیابان گشتی بزنیم.


حوالی میدان خراسان بودیم که دو موتورسوار که مشخص بود همراه همدیگر بوده و با هم دوست هستند سد راه ما شدند.به نظر می‌رسید که در حالت طبیعی خودشان نیستند و از رفتارشان می‌شد فهمید که مست هستند.آنها جلوی ما پیچیدند و من که راکب موتور بودم عصبانی شدم و سر آنها فریاد کشیدم. همین سبب شد درگیری لفظی بین ما رخ دهد.»


درگیری تا پارک لاله

درگیری بین چند جوان سبب می‌شود که راکبان دو موتور سیکلت، اقدام به تعقیب مقتول و دوستش کنند. دوست مقتول در ادامه ماجرا را اینطور روایت کرد:«روی یکی از موتورسیکلت‌ها یک راکب نشسته بود اما موتور دیگر علاوه بر راکب یک ترک‌نشین هم داشت که سه نفری با دوموتورسیکلت اقدام به تعقیب ما کردند. من و فرشید از همان ابتدا متوجه شدیم که آنها چاقو دارند و از ترسمان پا به فرار گذاشتیم.


برای اینکه آنها رد ما را گم کنند ویراژ می‌دادیم و بی هدف در خیابان می‌راندیم اما آنها دست بردار نبودند و باز هم ما را تعقیب می‌کردند.این تعقیب و گریز تا ساعت 12 شب طول کشید و دیگر ما به حوالی پارک لاله رسیده بودیم که یکدفعه کنترل موتور از دست من خارج شد و به همراه فرشید زمین خوردیم. همان موقع بود که موتور سواران که در تعقیب ما بودند توانستند بالاخره خودشان را بالای سر ما برسانند و با ضربات چاقو به جان ما افتادند.»سه مرد جوان بعد از اینکه فرشید و دوستش را به شدت مجروح کردند پا به فرار گذاشته و از مهلکه گریختند.


مقتول تا بیمارستان زنده بود

دوست مقتول در ادامه گفت که خودش با موتور فرشید را به بیمارستان رسانده است:«بعد از اینکه آن سه جوان فرار کردند، ‌من و دوستم در حالی که به شدت خونریزی داشتیم سوار موتور من شده و به سمت محل سکونت خودمان واقع در خیابان شوش حرکت کردیم.


دست فرشید ضربه عمیقی خورده بود و خیلی خونریزی داشت.در بین راه یکدفعه فرشید بی‌حال شد و از هوش رفت.من کنار خیابان ایستادم و در حالی که نزدیک خانه‌مان بودیم،‌چند رهگذر کمک کرده و اورژانس را خبر کردند که امدادگران اورژانس ما را به بیمارستان رساندند.»رسیدگی به این پرونده تا پیدا شدن ردی از عاملان جنایت در شعبه ششم دادسرای جنایی تهران در دستور کار قرار دارد. 

 

کدخبر: ۵۵۴۳۹۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر