کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۳۳۰
تاریخ خبر:

همسرکشی با ضربات چاقو!

همسرکشی با ضربات چاقو!

پرونده قتل با ضربه‌های کارد که گاهی به20 ضربه هم می‌رسد!

روزنامه هفت صبح، سارا غضنفری| ماجرای کلمه «ضربات» هم در حوزه جنایی و حوادث عجیب است. یعنی قاتل به یکی یا دو در نهایت سه ضربه اکتفا نمی‌کند. انگار که چشم‌هایش را بسته و هی می‌زند. ضربه پشت ضربه. مگر انسان که گوشت و پوست و استخوان است اصلا که کینه هم از هم داشته باشید چقدر جان دارد یا آن کینه چقدر شتری بوده که گاهی در قتل‌ها جای 20 ضربه چاقو روی بدن مقتول دیده می‌شود.

 

هفته گذشته هم پرونده‌ای داشتیم که زنی جوان در تهران با کمک دوستش بر سر اختلافات مالی و عاطفی شوهرش را با 12 ضربه کارد کشته بود. این پرونده، درباره همسرکشی با ضربات متعدد و زیاد چاقو است. کینه‌ای که با تیزی چاقو و ضربات پی در پی انگار می‌خواهد عطش انتقام را بنشاند!

 

قتل مرد تهرانی با ۲۰ ضربه چاقو 
ساعت 2 نیمه شب 13 مرداد ماه سال گذشته ماجرای کشته شدن مردی به کلانتری 118 ستارخان مخابره شد و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به محل اعزام شدند. در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد مرد فوت شده 66ساله اهل غرب تهران است که در زمان وقوع حادثه همسر او در خانه حضور داشته است و زن جوان ادعا کرد دزدان وارد خانه شده و با ضربات چاقو شوهرم را به قتل رسانده و فرار کرده‌اند.

 

در حالی که تحقیقات پلیسی ادامه داشت پزشکی قانونی اعلام کرد که مرد 66ساله با 20ضربه چاقو به قتل رسیده است. زن قربانی جنایت در تحقیقات پلیسی عنوان کرد که نیمه‌های شب با صدای باز شدن در خانه بیدار شدیم و بعد از چند دقیقه یک مرد قوی هیکل وارد اتاق شد و پس از درگیری با همسرم او را هدف ضربات چاقو قرار داد و سپس از مسیر پنجره به بیرون فرار کرد که من با داد و فریاد از همسایه‌ها کمک خواستم و زمانی که اورژانس و پلیس به خانه‌مان آمدند از مرگ همسرم خبر دادند.

 

ادعاهای زن جوان در حالی بود که در تناقض‌گویی‌هایش گرفتار شده بود و سعی داشت با داستانسرایی ماجرای قتل شوهرش را به گردن دزدان بیندازد اما پس از یک ماه وقتی در برابر مدارک پلیسی و تناقض‌گویی‌هایش گرفتار شد به ناچار لب به سخن باز کرد و دست به افشاگری زد. یکسال قبل از جنایت از طریق یکی از اقوام بستگانم با حمید که 65 ساله و مجرد بود آشنا شدم و بعد از مدتی با هم ازدواج کردیم و زندگی مشترکمان را شروع کردیم.

 

اما بعد از مدت کوتاهی متوجه اعتیاد حمید به مواد مخدر شدم، او بعد از مصرف مواد شروع به خوردن داروهای روانگردان می‌کرد و شب‌ها موقع خواب کابوس می‌دید وشروع به داد و فریاد می‌کرد، ابتدا از او خواستم به  دکتر مراجعه کنیم که مدتی مواد را ترک کرد اما بعد از مدتی دوباره شروع به خوردن قرص کرد و همین باعث درگیری‌های بین من و حمید شد. او مرا کتک می‌زد و آزار و اذیت می‌کرد. شب حادثه هم وقتی کتک خوردم، او خوابید با چاقوی آشپزخانه در حالت جنون ضربات متعدد را به او زدم.

 

قتل شوهر با کمک فرزندان و ضربات متعدد چاقو 
31 مرداد 92 ماموران پلیس جسد مردی میانسال که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود را در بیابان‌های رمزآباد تهران پیدا کردند. با بررسی اوراق هویتی مقتول، کارآگاهان خانواده او را در تهران شناسایی و بازجویی از همسرش را آغاز کردند. تحقیقات ابتدایی نشان می‌داد که آنها زندگی پر اختلافی داشتند و صدای درگیری‌های‌شان از سوی اهالی شنیده شده بود.

 

زن 40ساله که در ابتدا مدعی مفقود شدن ناگهانی شوهرش شده بود، پس از مدتی به قتل با همدستی پسر 16 و دختر 20 ساله‌اش اعتراف کرد و گفت: «همسرم مرد پرخاشگری بود و ما برای حرف زدن با او خیلی مشکل داشتیم. این اواخر هم به رفتارهایش مشکوک شده بودم. فکر می‌کردم با زنی دیگر ارتباط دارد. وقتی بچه‌هایم گوشی‌اش را چک کردند، این تصور من ثابت شد.

 

او با زنی دوست شده و با هم پیامک رد و بدل کرده بودند. شب حادثه، وقتی از بیرون به خانه آمد، سر غذا بهانه‌جویی کرد و با من درگیر شد. تهدید کرد طلاقم می‌دهد که ناگهان پسرم محسن، چاقویی برداشت و آن را به سمت پدرش گرفت. وقتی درگیر شدند، با چاقو چند ضربه به او زد که شوهرم بر اثر آن روی زمین افتاد.

 

سپس خودم چاقو را برداشتم و از فرط عصبانیت، چند ضربه دیگر به او زدم که باعث مرگش شد. مدتی که گذشت، همراه محسن و دخترم، جسد را به بیابان‌های رمزآباد بردیم و همانجا رها کردیم.» در پرونده مادر خانواده به قصاص، پسر به پنج سال حبس و دختر سه سال حبس محکوم شدند.

 

قتل مرد کامیون‌دار با ضربات چاقوی دختر و همسرش 
صبح پنجشنبه 2 شهریور امسال، زن میانسالی هراسان با پلیس تماس گرفت و از قتل همسرش خبر داد. با ورود ماموران به خانه آنها با جسد مرد میانسال در رختخوابش در حالی مواجه شدند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.

 

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که مرد میانسال راننده کامیون بوده است. او طبقه اول خانه‌اش را به شرکتی اجاره داده و اتاقی که روی پشت بام بوده نیز به مرد 45 ساله‌ای به نام سامان اجاره داده بود. از آنجا که آثار دفاع و درگیری روی بدن مقتول مشاهده نشد و از طرفی او جثه‌ای تنومند داشت این فرضیه مطرح شد که جنایت در خواب رخ داده است.

 

در تحقیقات همسر مقتول گفت: روز حادثه ناگهان مردی که صورتش با دستمال پوشانده شده بود از دیوار حیاط خانه پایین پرید. او با تهدید چاقو من، دختر 22 ساله و پسر 10ساله‌ام را که معلولیت دارد داخل اتاقی حبس کرد. بعد از آن وارد اتاقی شد که همسرم خوابیده بود و او را به قتل رساند و متواری شد. اینکه چه کسی قاتل است و انگیزه او برای جنایت چه بوده، نمی‌دانم.

 

اما به مستاجر طبقه بالا که با همسرم اختلاف مالی داشته مشکوکم. اما مرد مستاجر قتل را گردن همسر و دختر مقتول انداخت و به آثار زخم روی دست آنها اشاره کرد. او ادامه داد: این زوج مدام با هم دعوا و اختلاف داشتند حتی دخترشان هم افسرده شده بود و از پدرش بیزار بود. همسر مقتول همیشه می‌گفت آخر سر یک روز شوهرم را به قتل می‌رسانم.

 

حتی کارکنان شرکتی که در طبقه اول ساختمان است با اینکه تمام وقت در ساختمان نیستند اما از دعواهای این زوج میانسال به تنگ آمده بودند. من مدتی است که اعتیادم را ترک کرده‌ام و دنبال زندگی خودم هستم و با مقتول هم کاری نداشتم. در نتیجه این مادر و دختر بازداشت شدند و در بازداشت به سر می‌برند. برادر معلول دختر در نهایت گفت خواهرش، پدرش را کشته است.

 

قتل شوهر جوان توسط نوعروس ۱۶ساله با چاقو 
یازدهم آبان امسال مردی جوان در خانه‌اش در جنوب تهران به طرز مشکوکی فوت می‌کند. کسی که این حادثه مرگبار را به پلیس گزارش کرده بود همسر ۱۶ساله مرد جانباخته بود. آنها چند ماهی می‌شد که زندگی مشترک‌شان را شروع کرده بودند و تازه عروس مدام این جمله را تکرار می‌کرد که شوهرش دست به‌خودکشی زده است.

 

من به اجبار خانواده‌ام با شوهرم ازدواج کردم و از وقتی زندگی‌مان را شروع کردیم مدام با یکدیگر اختلاف و درگیری داشتیم. حتی شب قبل هم جر و بحث‌مان شد و بعد از مشاجره من به اتاق رفتم و خوابیدم. شوهرم هم در اتاق دیگری خوابید و من صبح بیدار شدم تا صبحانه درست کنم. معمولا شوهرم صبح زود بیدار می‌شد تا به سرکار برود اما آن روز خبری از او نشد. وقتی رفتم او را بیدار کنم ناگهان دیدم پیکر خونین همسرم در راهرو افتاده است.

 

همسرم خودکشی کرده و به زندگی‌اش پایان داده است. چون شب قبل و در درگیری به او گفتم که باید جدا شویم و تصورم این است که او به‌خاطر این مسئله خودزنی کرده و خودش را کشته است. این زن در حالی چنین ادعایی رامطرح کرده که بررسی‌های اولیه نشان داده ضربه‌هایی که به تازه داماد وارد شده نمی‌تواند خودزنی باشد و دگرزنی است. این پرونده هنوز در دست بررسی است.

 

قتل شوهر با ضربات چاقو و گرفتن رضایت 
زن جوان که برای فرار از شکنجه‌های همسر صیغه‌ای‌اش دست به قتل او زده بود با رضایت اولیای دم از مجازات قصاص نجات یافت. صبح 22 خرداد سال 1391 زن جوانی در تماس با پلیس از قتل همسر صیغه‌ای خود خبر داد. در ادامه تیمی از ماموران در آپارتمان این زن حاضر شده و با جسد مرد جوانی روبه‌رو شدند که با ضربه‌های کارد به قتل رسیده بود.

 

آثار به‌هم ریختگی داخل خانه حکایت از درگیری قاتل و مقتول داشت. در ادامه با حضور تیم جنایی، کارآگاهان به تحقیق از زن 29 ساله به نام فرناز پرداختند که او با اعتراف به این جنایت گفت مقتول به نام رضا همسر صیغها ی من بود. او قصد کشتن من را داشت که در دفاع از خود مجبور شدم او را با ضربه‌های کارد از پا درآورم.

 

پس از تحقیقات مقدماتی، جسد برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. درحالی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت اولیای دم مقتول با مراجعه به دادسرا رضایت خود را اعلام کردند. این زن در دادگاه گفت 12 ساعت از همسر موقت خود کتک خورده بوده و در دفاع از خود مرتکب قتل می‌شود.

 

کدخبر: ۵۵۳۳۳۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر