کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۱۵۷۹
تاریخ خبر:

عامل قتل در خیابان سپهسالار دستگیر شد

عامل قتل در خیابان سپهسالار دستگیر شد

درگیری هفته گذشته بهارستان تهران به دلیل دخالت یک مرد کفش‌فروش در دعوای زوج جوان رخ داد

روزنامه هفت صبح| رسیدگی به قتل مردی جوان به‌نام میثم غروب 21 آذرماه با اعلام از سوی ماموران کلانتری بهارستان در دستور کار محمدمهدی براعه قرار گرفت. تحقیقات ابتدایی حکایت از این داشت که یک درگیری بر سر دو خانم بین عامل جنایت و مقتول رخ داده که این دو زن مادر و دختر بودند و بلافاصله شناسایی شده و هدف تحقیقات جنایی قرار گرفتند.

 

زن 41 ساله به‌نام مژگان در تشریح ماجرا به ماموران جنایی گفت: «مدتی قبل به همراه دخترم در یک کارگاه تولیدی کار می‌کردیم اما با صاحب کارگاه اختلافاتی پیدا کرده و از آنجا بیرون آمدیم. روز حادثه به همراه یکی از آشنایان آقا و نامزد دخترم و دخترم به باغ سپهسالار رفتیم تا من نزد صاحب کارگاه بروم و با آنها تسویه‌حساب کنم.

 

وقتی وارد کارگاه شدم دیدم که همکاران قدیمی‌ام در حال خوردن نوشیدنی الکلی هستند و به من هم تعارف کردند که کنارشان بنشینم. چند دقیقه‌ای که گذشت دیدم که آشنای‌مان عصبانی و خشمگین وارد کارگاه شد و از من خواست خیلی سریع آنجا را ترک کنم که من هم همراهش رفتم.

 

وقتی داشتیم در باغ سپهسالار قدم می‌زدیم او به من اعتراض کرد و گفت چرا فورا کار تسویه‌حسابم را انجام ندادم و از آنجا دیر بیرون آمدم. برای همین با همدیگر بحثمان شد. در همان حین یکی از مغازه‌داران سمت آشنایمان آمد و به او اعتراض کرد که چرا با من دعوا می‌کند.

 

اما نامزد دخترم و آشنای من که با هم در حال بحث بودیم به مرد مغازه‌دار گفتند که نباید دخالت کند. در همان حین بین‌شان درگیری و فحاشی به‌وجود آمد و مرد مغازه‌دار لنگه کفشی به سمت آشنای من پرتاب کرد که او به‌شدت عصبانی شد و با چاقو ضربه‌ای به آن مرد زد که باعث مرگش شد. بعد از آن دوست خانوادگی‌مان از مهلکه گریخت و من دیگر از او خبری ندارم.»

 

در حالی‌که تحقیقات برای یافتن ردی از عامل جنایت ادامه داشت، مرد دیگری که در نزاع منجر به قتل حضور داشت، خودش را تسلیم ماموران پلیس کرد و گفت: «روز حادثه من به‌همراه نامزدم و مادرش و یکی از آشنایان مادر نامزدم به سپهسالار رفته بودیم. ما همگی قبلا با هم در کارگاه کار می‌کردیم اما یکی‌یکی از آنجا به دلایل مختلف بیرون آمدیم و روز حادثه هم قرار بود که مادر نامزدم تسویه‌حساب کند.

 

ما منتظر مژگان بودیم که آشنای آنها که قصد داشتند با همدیگر ازدواج کنند، متوجه شد مادر نامزدم در حال مشروب خوردن با همکاران قبلی‌مان است و از دستش عصبانی شد. وقتی داشتند با هم بحث می‌کردند یکی از کسبه که او را می‌شناختم دخالت کرد و همین باعث شد دعوا بین او و آشنای مژگان بالا گرفت و او هم به آن مرد مغازه‌دار چاقو زد. من در این درگیری بی‌گناهم و فقط آمدم برای اثبات بی‌گناهی‌ام خودم را معرفی کنم.» در ادامه تحقیقات متهم اصلی دستگیر شد. در ادامه این گزارش گفت‌وگوی خبرنگار ما با متهم پرونده را بخوانید.

 

گفت‌وگو با متهم

 

چند سال داری؟
38 سال دارم.

 

چه مدت بود که با مژگان در ارتباط بودی؟
حدود شش ماهی می‌شود. بعد هم دختر او از ازدواج اولش با یکی از دوستانم نامزد شد و همین باعث شد صمیمی‌تر شویم.

 

از روز حادثه بگو.
قرار بود مژگان طلبش را از صاحب کار قبلی‌مان بگیرد اما وقتی دیدم دیر کرد وارد کارگاه شدم. وقتی دیدم در حال نوشیدن مشروبات الکی با همکاران قدیمی است، خیلی عصبانی شدم و او را بیرون آوردم و دعوایمان شد.

 

بعد چه شد؟
یکی از کسبه که همدیگر را می‌شناختیم دخالت کرد و گفت نباید با این خانم اینطور حرف بزنی. من هم عصبانی بودم و سرش داد زدم. برای همین دعوایمان شد. در جریان درگیری او به من یک سیلی زد و لنگه کفشی را هم به سمت من پرتاب کرد. برای همین دیگر نفهمیدم چه کار می‌کنم و با چاقو ضربه‌ای به او زدم.

 

کدخبر: ۵۵۱۵۷۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر