کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۱۴۹۱
تاریخ خبر:

دستور‌ قتل برادرزاده با زهر‌ مار

دستور‌ قتل برادرزاده با زهر‌ مار

مرد ثروتمند به‌خاطر یک سیلی از برادرزاده خود کینه به‌دل گرفت و دستور قتل او را داد

روزنامه هفت صبح، فاطمه شیخ‌علیزاده|  با دستگیری یکی دیگر از عاملان قتل پسر جوانی به‌نام محمد، تکه‌های پازل این قتل معمایی کامل‌تر شد.متهم اعتراف کرد که از عموی مقتول برای انجام قتل دستور داشتند.

 

عموی مقتول به دلیل کینه و اختلافات مالی قدیمی که بر سر ارث و میراث با مقتول و پدر مقتول داشت، اقدام به استخدام مارگیر کرده بود.این مارگیر زهر مار افعی پلنگی را گرفته و با کمک همدست خود به طرز ماهرانه‌ای و در یک چشم بر‌هم زدن به بدن مقتول جوان تزریق کردند.

 

چهارم شهریور ماه امسال رسیدگی به مرگ مشکوک مرد جوانی به‌نام محمد در یکی از بیمارستان‌های تهران در دستور کار محمد‌جواد شفیعی، بازپرس کشیک قتل پایتخت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

 

سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت در رابطه با جزئیات این خبر اظهار کرد: «مردی 65 ساله با مراجعه به پلیس آگاهی تهران، مرگ مشکوک پسر 23‌ساله‌اش را در بیمارستان فیروزگر به کارآگاهان اطلاع داد. او گفت فرزندم قصد داشت یک باب مغازه متعلق به‌خودم را در خیابان منوچهری تهران به‌عنوان کافه دایر کند.

 

برای همین روز قبل از مرگش برای نظافت مغازه با موتورسیکلت از منزل خارج شد.ولی حوالی ساعت 16 با مادرش تماس گرفت و بیان داشت، بی‌حالم و قصد دارم نزد پزشک مراجعه کنم. سپس فرزندم به‌صورت سرپایی به بیمارستان فیروزگر مراجعه و پس از بستری شدن به حالت کما رفت و بدون تشخیص پزشکی به علت مشکوکی فوت کرده است.

 

در تحقیقات ابتدایی مشخص شد که محمد ساعتی قبل از انتقال به بیمارستان به خانه یکی از دوستان خود که قرار بود با او یک کافه راه‌اندازی کنند،‌ رفته بود و آن روز می‌خواستند در این مورد مذاکره کنند. اما ساعتی بعد از رسیدن محمد به آن خانه، او دچار ضعف و حالت تهوع می‌شود و در عین حال به دوستش می‌گوید که چیزی شبیه جای گزیدگی یک حشره روی کمرش می‌سوزد که آثار قرمزی و التهاب هم روی بدنش مشخص بود.

 

با وخیم شدن حال محمد، دوستش او را به بیمارستان می‌رساند و محمد در اولین شرح حال خود در سوال و جواب‌هایی که پرستاران از او می‌پرسیدند گفته هیچ اتفاق خاصی برایش نیفتاده است. پرستار از او پرسیده تصادف نکرده بودی که محمد گفت نه فقط امروز در حالی‌که با موتور در مسیر خانه دوستم بودم، می‌خواستم قبل از رسیدن به خانه دوستم به یک پیتزا‌فروشی بروم که راکب یک موتورسیکلت دیگر مقابل در پیتزا‌فروشی به من تنه زد اما حتی زمین هم نخوردم.

 

کادر درمان تلاش خود را برای بهبود بخشیدن به حال جسمی محمد آغاز کردند اما او تنها 4 ساعت بعد به کام مرگ فرو رفت.به این ترتیب جسد با دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد و نتیجه سم‌شناسی آزمایشات پزشکی قانونی حکایت از مرگ محمد به دلیل تزریق سم مار افعی پلنگی داشت. 

 

در نهایت مشخص شد  چنگیز یکی از دوستان صمیمی عموی محمد بود و به درخواست عموی محمد آنها را برای قتل اجیر کرده بود.این متهم در ادامه گفت: «عموی محمد به‌خاطر یک ملک 40‌میلیاردی با او و پدرش اختلاف مالی داشت. او می‌گفت مدتی قبل در جریان جر و بحث با محمد به‌خاطر این ملک؛ محمد یک سیلی به او زده که همین سبب شده از او کینه به‌دل بگیرد و نقشه قتل او را بکشد.»

 

بنا بر گفته‌های متهم، عموی محمد شناسایی و دستگیر شد اما ادعای متهم را تکذیب می‌کند. همچنین مشخص شد که چنگیز بعد از وقوع قتل به کشور ترکیه گریخته و هنوز متواری است.اما راکب موتورسیکلت دستگیر شد.

 

کدخبر: ۵۵۱۴۹۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر