کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۷۴۱۲
تاریخ خبر:

‌ماجرای پسر روزنامه‌فروشی که دختر شد

‌ماجرای پسر روزنامه‌فروشی که دختر شد

مهدی با انجام عمل جراحی تغییر جنسیت داد و با نام مهری ادامه زندگی داد

‌۶۰سال قبل، یک پسر روزنامه فروش با عمل جراحی دختر شد.  سال 1343 پسری ۱۸ ساله به نام مهدی با انجام عمل جراحی تغییر جنسیت داد و با نام مهری ادامه زندگی داد. روزنامه اطلاعات ۶ اردیبهشت ۱۳۴۳ گزارش این تغییر جنسیت را منتشر کرد. گزارش را به نقل از اطلاعات آنلاین بخوانید و عکس‌های مهری و مهدی را قبل و بعد از عمل تماشا کنید.

عکس مطلب اولی

‌آقای مهدی عمادی روزنامه‌فروشی 18 ساله اهل نکاء مازندران به زودی و به میمنت و مبارکی مهری خانم می‌شود! مهدی ‌خان سابق و مهری ‌خانم آینده که اینک در برزخ میان دو جنس زن و مرد به سر می‌برد، این روزها برای تغییر جنسیت در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است. سرگذشت مهدی خان، سرگذشت جالبی است که فردوس قربانی خبرنگار آن را تعریف می‌کند.

‌پسری با صدای زنانه: نماینده اطلاعات در نکاء از بستگان من است و هنگامی که ‌ در تعطیلات نوروز امسال به نکاء رفته بودم، در یکی از شب‌هایی که در منزل نماینده اطلاعات بودم، از یک موضوع جالب با خبر شدم. آن شب هنگامی که دور هم نشسته بودیم و از هر دری سخن می‌گفتیم، از در اتاق که پشت به آن نشسته بودم، شخصی با صدای زنانه سلام کرد. وقتی که رو گردا‌ندم، با کمال تعجب دیدم که صدا متعلق به یک جوان 17، 18 ساله است و کسی که وارد اتاق شد، یک خانم نیست. صدای زنانه این جوان تعجب و کنجکاوی مرا برانگیخت، پرسیدم این پسربچه کیست؟

‌میزبانم گفت جوانی 18 ساله است به نام مهدی عمادی که می‌خواهد تغییر نام و جنسیت دهد. بقیه ماجرا را از زبان خود مهدی بخوانید: این قضیه مرا اذیت می‌کرد. با داروهای مسکن از درد خود می‌کاستم. کم‌کم میل وافری به ‌معاشرت با مردان در خود احساس می‌کردم. به هیچ وجه تمایلی به صحبت با دخترها نداشتم. علاوه بر دل‌دردهای ماهانه‌ متوجه تغییراتی در بدنم شدم. ‌ با اینکه تا امروز 18 سال دارم، صورتم مو در نیاورده است.

‌مهدی در حالی که با عشوه و ناز صحبت می‌کرد، ادامه داد: سال گذشته پس از آنکه چند تن از جراحان و پزشکان ساری پس از معاینه دقیق به مشاوره پرداختند، تشخیص دادند که با یک عمل جراحی می‌توان مرا دختر نمود. پس از چند روز مرا به اتاق عمل بردند ولی مادرم که از ماجرا باخبر شده بود، در حالی که شیون می‌کرد وارد اتاق عمل شد و پزشکان را از انجام این عمل بازداشت. او دلش می‌خواست همچنان پسر باشم. ‌از آن زمان منتظر هستم تا به سن قانونی 18 ‌سالگی برسم و قانونا بتوانم به انجام این کار اقدام کنم.

‌مهدی سرانجام رضایت خود ر‌ا اعلام داشت و 7 روز در بیمارستان بستری شد تا پس از خوردن داروهای لازم، سه روز دیگر تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

 

منبع: اطلاعات آنلاین
کدخبر: ۵۵۷۴۱۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر