کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۸۵۷
تاریخ خبر:

قاب تاریخ| طلاهای اهدایی، بنز ۱۹۰ و بازیگران پدرسالار‌

قاب تاریخ| طلاهای اهدایی، بنز ۱۹۰ و بازیگران پدرسالار‌

عکس‌هایی از مشاهیر تاریخ معاصر ایران، شهرهای ایران، خودروهای نوستالژیک، عکس‌های فوتبالی و...

روزنامه هفت صبح،‌ مرتضی کلیلی ‌| ‌با قاب تاریخ به ایران قدیم سفر‌ و یادی ‌‌از ‌گذشته می کنیم. در تهیه این مجموعه، از تصاویر کمتر دیده ‌شده‌ای استفاده شده که تماشای آنها خالی از لطف نیست. عکس‌هایی از مشاهیر تاریخ معاصر ایران، شهرهای ایران، خودروهای نوستالژیک، عکس‌های فوتبالی و... برای دیدن تصاویر و شرح آن ادامه مطلب را بخوانید.

 

‌قاب مشاهیر 
قاب یادگاری بازیگران سریال‌ پدرسالار‌ - ۳۰ سال قبل! فیلمبرداری سریال پرطرفدار پدرسالار به کارگردانی شادروان اکبر خواجویی برای پخش از شبکه دو‌، دی ماه ۱۳۷۲ در محله امامزاده یحیی‌(ع) به پایان رسید. روزنامه اطلاعات ۲۵ دی ۱۳۷۲ در ضمیمه خود خبر پایان فیلمبرداری این سریال با بازی شادروانان محمدعلی کشاورز، جمیله شیخی و حمیده خیرآبادی را منتشر کرد. ‌(اطلاعات آنلاین)

1

‌قاب نوستالژی 
تصاویری دیده نشده از یک دستگاه مرسدس بنز ۱۹۰ اس‌ال قرمز رنگ. این تصاویر از نمونه فراموش شده و ارزشمند اس‌ال‌ در دهه 70 خورشیدی در یکی از گردهمایی‌های برگزار شده در پارک ارم‌ گرفته شده است. (کلاسیکوپدیا)

2-2
2-1

قاب تاریخ 
‌ طلاهایی که مردم در دهه 60 برای دفاع در مقابل صدام به جبهه اهدا کردند. با شروع جنگ، مردم نقش بسیار پررنگی در دفاع از جبهه‌ها ایفا کردند. این دفاع صرفا در صحنه نبرد و با استفاده از سلاح نبود؛ بلکه نقش زنان در اهدای هدایا و کمک‌های پشت جبهه نیز‌ نقش اساسی در پیشبرد رزمندگان داشت.(انتخاب)

3

‌قاب نوستالژی 
چشم‌اندازی از تهران - زمستان سال 1330

4

کدخبر: ۵۵۲۸۵۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر