کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۶۵۵۰
تاریخ خبر:

توئیت‌بازی | بازیگرانی که دو سریال روی آنتن دارند

روزنامه هفت صبح | این نخستین بار نیست که یک یا چند بازیگر به‌طور همزمان در دو سریال دیده می‌شوند. حتی بعضی از آنها بلافاصله بعد از پایان یک سریال در سریالی دیگر دیده می‌شوند؛ مثل خسرو شهراز بازیگر گاندو که حالا در کنار پروانه‌ها را روی آنتن دارد. پیام دهکردی بعد از گاندو با سریال هم‌سایه در شبکه سه دیده شد.

او در سریال شبکه یک یعنی افرا هم حضور دارد. محمود جعفری بازیگر سریال شبکه دو یعنی در کنار پروانه‌هاست و سریال زن زندگی، مرد زندگی را در شبکه پنج دارد. همین اتفاق برای شهین تسلیمی رخ داده و او در این دو سریال دیده می‌شود. مهران رجبی نقشی کوتاه در هم‌سایه داشت و بازیگر در کنار پروانه‌هاست.

اگر بعد از افرا نوبت به پخش ۸۷ متر برسد، سهم این بازیگر از آنتن بیشتر هم خواهد شد. نسرین بابایی هم جزو بازیگران دو‌سریاله است: افرا و در کنار پروانه‌ها. این اتفاق برای بازیگران محلی سریال افرا و در کنار پروانه‌ها هم رخ داده است و آنها را بلافاصله بعد از پایان سریال شبکه یک در شبکه دو می‌بینیم.

کامنت‌ها

وحید سعیدی: وقتی پشت سرهم سریال‌های تلویزیون را ببینید‌، بعضی وقت‌ها دچار شک می‌شوید که مبادا هنوز کانال را تغییر نداده‌ای و در حال دیدن سریال قبلی هستی، چون دقیقا همان بازیگرها در سریال بعدی هم هستند. محدود بودن دایره انتخاب در تلویزیون موجب شده تا تعدادی بازیگر در همه سریال‌ها باشند.

احمد رنجبر: افزایش تولیدات شبکه نمایش خانگی باعث شده، دست تهیه‌کننده‌ها در انتخاب بازیگران نام‌آشنا بسته باشد. به همین خاطر است که حالا سریال‌های جدید تلویزیون دارای بازیگران مشترک هستند. چاره‌ای نیست جز میدان دادن به چهره‌های جدید.

مرجان فاطمی: همه‌ این اسامی جزو بازیگران پرکار و باتجربه تلویزیون و سینما هستند. اما ای کاش به جای حضور همزمان یک بازیگر در چند سریال، شاهد حضور بازیگرانی باشیم که سال‌هاست کنار گذاشته شده‌اند.

کدخبر: ۴۱۶۵۵۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر