کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۸۱۷۵
تاریخ خبر:

چهره هفته | فروتن، همچون آتش زیر خاکستر

روزنامه هفت صبح | نام محمدرضا فروتن در یک سال اخیر همنشین یک شایعه عجیب بود. نیمه شهریور سال پیش یکی از فعالان رسانه از تغییر جنسیت این بازیگر خبر داد و حتی به‌رغم تکذیب خودش‌، پچ‌پچ‌ها ادامه داشت. دوری فروتن از فضای بازیگری بر سوء‌تفاهم‌ها دامن زد تا اینکه حالا او با سریال «جزیره» رسما بر شایعات خط بطلان کشیده است.

این سریال برای شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود و کارگردانی آن را سیروس مقدم برعهده دارد. همین مقدار اشاره کفایت می‌کند تا حدس بزنیم روزهای خوش فروتن در راه است. اقبال مخاطبان از سریال‌های خانگی و توانایی مقدم در سریال‌سازی دو بال پرواز فروتن هستند. انگیزه‌های این بازیگر را هم از یاد نبریم که مدت‌هاست از سطح اول بازیگری دور افتاده.

در دهه ۷۰ محمدرضا فروتن به دلیل ویژگی‌های ظاهری و توانایی در بازیگری‌، خیلی زود محبوب طیف زیادی از مخاطبان سینما شد. او بعد از یکی دو فیلم، در سریال «سر نخ» بازی کرد و اینجا بود که توانایی‌اش بیشتر به چشم آمد. درخشش در سریال کیومرث پوراحمد باعث شد خیلی زود مورد توجه مسعود کیمیایی قرار گیرد و بعد از آن با پیشنهادهای متعدد از سوی کارگردان‌های شاخص مواجه شود.

دهه ۷۰ به کام فروتن بود‌؛ در دهه ۸۰ نیز همچنان ردای ستاره بر تن داشت. از اواخر این دهه با انتخاب‌های نه‌چندان خوب، به کارنامه‌اش ضربه وارد شد و در دهه ۹۰ روند نزولی‌اش ادامه یافت. حالا فروتن چون آتش زیر خاکستر است و در آستانه شعله‌ور شدن قرار دارد.

کدخبر: ۳۸۸۱۷۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر