کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۸۲۴۷
تاریخ خبر:

‌قتل خانم وکیل با شلیک ۲گلوله توسط همسرش

روزنامه هفت صبح| خانم وکیل با شلیک‌های پی در پی همسرش در پارکینگ آپارتمان به قتل رسید. مرد خانواده در اقدامی هولناک با کلت کمری در پارکینگ خانه به همسرش شلیک کرده و پس از ارتکاب قتل، به زندگی خود نیز پایان داد. عقربه‌ها ساعت 14 دوشنبه پانزدهم اسفند‌ماه را نشان می‌داد که صدای شلیک‌های پی‌درپی تیراندازی از یک خانه چهار طبقه در خیابان همایونفر جنوبی سکوت محله ستارخان را در هم شکست.

همسایه‌‌ها که دقایقی قبل از این تیراندازی متوجه درگیری زوج ساکن آپارتمان شده بودند، خیلی زود به پارکینگ رفتند و جسد زن را که غرق در خون بود مشاهده کردند؛ همچنین مرد نیز که علائم حیاتی ضعیفی داشت و سرش بر اثر شلیک گلوله زخمی شده بود در گوشه‌ای از پارکینگ افتاده بود.

قتل و خودکشی قاتل
با اعلام این خبر به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، ماموران کلانتری 118 ستارخان، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و کارشناسان تیم تشخیص هویت به همراه محمد وهابی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی به محض ورود به پارکینگ با جسد زنی مواجه شدند که از ناحیه شکم و پهلو هدف دو شلیک گلوله قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ همچنین امدادگران اورژانس که همزمان با ماموران پلیس در محله حادثه حاضر شده بودند، مرد جوان را به بیمارستان رسول اکرم(ص) منتقل کردند اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشت و او هم فوت کرد.

بررسی‌های تخصصی تیم تحقیق حکایت از آن داشت، این زوج که مدت‌ها بود ازدواج کرده بودند از پنج ماه قبل جدا از هم زندگی می‌کردند و هنگامی که مقتول به خانه بازگشته از سوی مرد در پارکینگ هدف شلیک گلوله قرار گرفته و مرد پس از ارتکاب قتل با سلاح کلت کمری خودکشی کرده است!

خودکشی دختر کوچک خانواده
تحقیقات تکمیلی کارآگاهان مشخص کرد، دختر کوچک این زوج چندی قبل به دلیل اختلافات خانوادگی خودکشی کرده که قاتل احتمالا به همین دلیل همسرش را با بهانه‌ای نامشخص به پارکینگ خانه کشانده و با شلیک گلوله او را به قتل رسانده است. روند تحقیقات نیز نشان داد، زن وکیل و شغل قاتل نیز پیک‌موتوری بوده که آنها یک دختر 30 ساله نیز دارند.

اما او در زمان وقوع جنایت در خانه حضور نداشته است.با دستور محمد وهابی؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه دوم دادسرای امور جنایی، جسد این زوج برای معاینات‌ دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای روشن شدن ابعاد پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

شلیک به پرسنل درمان توسط همسر سابق در بلوار کاشانی
یک زن دیگر این بار قربانی خشم همسر سابقش شد و در غرب تهران هدف شلیک گلوله قرار گرفت. این موضوع در حالی است که او فعلا جان سالم به در برده و در بیمارستان بستری است در حالی که حال او وخیم گزارش شده و متهم به تیراندازی نیز متواری است. به گفته یک منبع آگاه زن مضروب، از کادر درمان بیمارستان ابن سینا واقع در بلوار آیت‌الله کاشانی در غرب تهران است. البته این موضوع هنوز تایید نشده است.

شلیک به همسر سابق
مرد جوان در اقدامی هولناک، همسر سابقش را هدف شلیک گلوله قرار داد و از مهلکه گریخت. ساعت 6 صبح سه‌شنبه شانزدهم اسفند ماه امسال، صدای شلیک 3 گلوله در نزدیکی بیمارستانی در ابتدای بلوار آیت‌الله کاشانی سکوت محله را در هم شکست و خیلی زود فریادهای «کمک،کمک» رهگذران که زن جوانی را غرق در خون مشاهده کرده‌ بودند به گوش رسید.

با اعلام این خبر به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، ماموران کلانتری 133 شهر زیبا و تیمی از کارآگاهان تشخیص هویت پلیس آگاهی با دستور مقام قضایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.تیم جنایی در محل حادثه با زن مجروحی مواجه شدند که از سوی فرد ناشناسی هدف شلیک 3 گلوله قرار گرفته بود؛ همچنین امدادگران اورژانس که در محل حادثه حاضر شده بودند زن جوان را به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل کردند.

ردپای همسر سابق
ماموران پلیس که در جریان تحقیقات متوجه وجود دوربین‌های مداربسته شده بودند، آنها را هدف بازبینی قرار داده و لحظه به لحظه صحنه تیراندازی را مشاهده کردند که در ادامه مشخص شد، متهمی که زن جوان را با 3 شلیک گلوله زخمی کرده همسر سابق او بوده است. بررسی‌های تخصصی نیز حکایت از داشت، زن جوان عضو کادر درمان بیمارستان نزدیک محل حادثه بوده و هنگامی که قصد داشته صبح زود به سرکار برود، همسر سابقش جلوی او را در پیاده‌رو گرفته و با کلت کمری به او شلیک کرده است.با دستور بازپرس پرونده تیمی از ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت برای دستگیری متهم وارد عمل شدند‌.

کدخبر: ۵۰۸۲۴۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر