کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۰۱۷۲
تاریخ خبر:

‌ماجرای قتل پسر جوان؛‌ گوشی‌قاپی یا انتقام

روزنامه هفت صبح | ساعت ۲۱ شامگاه جمعه دوازدهم دی ماه امسال اهالی یکی از خیابان‌های محله نواب تهران با شنیدن صدای کمک خواهی و فریاد فردی از خانه‌های‌شان بیرون آمدند. سپس دیدند که همسایه‌شان در حال دویدن دنبال موتورسواری بود که دو نفر ترک آن نشسته بودند و کلاه کاسکت به سر داشتند، اما اهالی محل به موتورسواران نرسیدند و آنها از محل فرار کردند.

دو جوان مورد حمله موتورسواران قرار گرفته و زخمی شده بودند. با تماس مردم ماموران پلیس در جریان ماجرا قرار گرفته و ماموران کلانتری نواب در محل حاضر شدند. در حالی که دو فرد زخمی به بیمارستان منتقل شدند، ماموران ردیابی موتورسواران چاقو به دست را آغاز کردند. اما ماجرا با فوت یکی از آن دو جوان تبدیل به پرونده جنایی شده است.

*** موبایل‌قاپی یا انتقام
میثم، دومین زخمی بعد از بهبود حالش در بیمارستان به ماموران گفت: «با عمویم(مهدی) به تولد رفته بودیم و بعد از آن به نانوایی برگشتیم و قصد داشتم به خانه‌مان به کرج بروم که مهدی خواست تا مترو مرا همراهی کند. پایین‌تر از خیابان صفدری بودیم که دو جوان به سمت ما آمدند و مهدی احتمال می‌داد دو جوان موتورسوار سارق باشند.

به من گفت تا گوشی‌های‌مان را داخل جیب بگذاریم که دو جوان جلوی ما توقف کردند و در مورد محل کارمان و زندگی‌مان سوال کردند که یکی از آنها به سراغ مهدی رفت. از او خواستم کاری به ما نداشته باشد که جوان دیگر به سراغ من آمد و آنها ما را به باد کتک گرفتند و یکی از آنها با چاقو ضربه‌ای به مهدی زد و بدون اینکه گوشی‌های‌مان را سرقت کنند از ترس پا به فرار گذاشتند.»

دو جوان خشن پس از کتک کاری و زخمی کردن مهدی سوار بر موتور پا به فرار گذاشتند و در ادامه مهدی و میثم برای درمان به بیمارستان منتقل شدند اما مهدی ۱۹ساله که هدف ضربه چاقو قرار گرفته بود روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت. بررسی دوربین‌های مدار بسته محل حکایت از آن دارد که پلاک موتورسیکلت مخدوش شده بوده است.

در حالی که دو فرضیه برای قتل مرد نانوای کرجی وجود دارد، یکی سرقت از دو جوان نانوا و دیگری انتقام‌گیری از آنهاست؛ تحقیقات برای پیدا کردن ردی از ضاربان ادامه دارد. صاحبکار این پسر جوان(مهدی) پیش‌تر به رکنا گفته بود:« مهدی از ۶ ماه قبل در این نانوایی بربری مشغول به کار شد و روز حادثه با برادرزاده‌اش به یک جشن تولد رفته بودند و ساعت ۷:۱۵عصر به مغازه بازگشتند و ساعت ۸شب مهدی و میثم به سمت مترو رفتند که در مسیر دو جوان برای سرقت گوشی موبایل آنها به سراغ‌شان می‌روند که در این ماجرا مهدی با ضربه چاقو به قتل می‌رسد.

مهدی پسر ساکت و اهل چیزی نبود و هیچ کسی با او اختلاف نداشت و این ماجرا که گفته شده درگیری آنها ناموسی بوده دروغ است چون این پسر هر روز ساعت ۴ صبح بیدار می‌شد و خمیر درست می‌کرد و تا ساعت ۹ شب در مغازه کار می‌کرد و فقط روز جمعه زمان استراحت داشت.» هنوز از دستگیری قاتل این پسر جوان اطلاعاتی به دست نیامده است.

کدخبر: ۳۷۰۱۷۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر