کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۱۳۰۱
تاریخ خبر:

رویداد هفته| رونالدو، مسی و آميتاب باچان

روزنامه هفت صبح| اين هفته بازي دوستانه تيم‌هاي پاري‌سن‌ژرمن و منتخب رياض برگزار شد و اولين ديدار كريستيانو رونالدو و ليونل مسي از سال 2020 بود. تصويري از خوش و بش دوستانه اين دو وايرال شد كه احتمال مي‌رود آخرين تصوير مشترك از اين دو در زمين فوتبال باشد. آميتاب باچان، ستاره مشهور باليوود هم مهمان ويژه اين ديدار بود و بودنش در يك قاب با رونالدو و مسي باعث شگفتي كاربران شد.

متانول: اگه یکی از باشگاه‌های ایران رونالدو رو می‌خرید الان به جای آمیتا باچان، مهران رجبی می‌رفت با رونالدو و مسی دست می‌داد.
پیلو: النصر و پاریس ژرمن با هم بازی دارن. ببین پول چیکار می‌کنه پسر. رونالدو و مسی دوباره جلو هم دارن بازی می‌کنن.
دریانورد: مقتدی صدر با اصرار و به کرات از عبارت خلیج عربی استفاده می‌کنه، رئیس فیفا هم همینطور، جوان عربستانی هم در هفته‌ای که گذشت الکلاسیکو و سوپرکاپ ایتالیا و رقابت مسی و رونالدو رو از نزدیک در استادیوم شهر خودش تماشا کرد و…

دومینور هارمونیک: آخرین تقابل رونالدو و مسی هم شده مثل آخرین تور کنسرت ابی‌. تمومی نداره انگار.
محمد مهدی: حتی اگه مسی و رونالدو باشی بلاخره یه روز تموم میشی.
نوروبین: قبول دارید بعد از رفتن این دوتا بزرگوار ، دیگه دیدن ال کلاسیکو هیجان قبلی رو نداره؟ من خودم دیگه هیچ ذوقی براش ندارم.
امیر: شاید این آخرین بازی بود که این دوتا مقابل هم بودن، ولی باید بگم نسل ما خوش‌شانس‌ترین نسل تاریخه که رقابت این دوتا اسطوره رو دیده.

مهدی: ینی شما فکر کن رونالدو رفته عربستان بعد مسی زودتر از رونالدو تو عربستان گل زده.
اين پيروز نيست: کاش به جای آمیتاب باچان، شاهرخ خان بود حداقل.
سينا: اين تركيب رونالدو و مسي و آميتاب باچان در كنار هم يك جا چيزي بود كه هرگز فكرش‌رو نمي‌كردم ببينم. دنيا به كجا داره مي‌ره.

مل: تو اين ويدئوي وارد شدن آميتاب باچان به زمين، تركي آل‌شيخ يك جوري دست آميتاب‌رو گرفته مي‌ترسه هرلحظه پشيمون‌شه فرار كنه.
اسيد: اینا دیدن مسی جام جهانی‌رو برد ولی رونالدو تو جام‌جهانی گریه کرد گفتن بذاریم یه‌بار جلوی مسی گل بزنه خوشحالی معروف خودشو بکنه که مثلا زشت نباشه.

شرح عکس: یکی‌رو پیدا کنید جوری که مسی، رونالدو رو نگاه می‌کنه نگاتون کنه! از توئيتر بهمن

کدخبر: ۵۰۱۳۰۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر