کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۴۹۶۷۵
تاریخ خبر:

ویدئوهای پربازدید هفته| چرت علی دایی، ‌رادان و اسمیت

روزنامه هفت صبح |‌ ‌در هفته اخیر اگر صفحه اینستاگرام را باز می‌کردید پر بود از ویدئوی راه رفتن علی دایی در قرعه‌کشی جام‌جهانی. روی ویدئو هم یک آهنگ پس‌زمینه رپ معروف بود. یک ویدئو هم از پشت صحنه جام‌جهانی بود که یکی از فوتبالیست‌های حاضر استوری کرده بود. در ویدئو ماتئوس، کافو، کیهیل و اوکوچا بالای سر علی دایی که روی صندلی خوابش برده و دهنش هم کمی باز مانده ایستاده‌اند و می‌خندند.

سینا در توئیتر این ویدئو را بازنشر کرده و نوشته: «یک ایرانی‌الاصل.» از جام‌جهانی که دور بشویم می‌رسیم به ویدئویی که بهرام رادان در اینستاگرامش منتشر کرده است. در قاب ویدئو، رادان همراه زنی است البته پشت به دوربین و در طبیعت. او در شرح این ویدئو نوشته است: «سال جدید پر از عشق.» با انتشار این پست مشخص شد شایعات مربوط به ازدواج او با مینا مختاری، طراح لباس‌ حقیقت دارد.

در بین ویدئو‌های خارجی صحنه چک زدن ویل اسمیت به راک در مراسم اسکارهمچنان مورد توجه و بحث مردم در سراسر جهان قرار گرفته است. علاوه بر شوخی‌هایی که با این اتفاق شد، بسیاری درباره اعمال خشونت و همچنین مرز شوخی کردن صحبت کردند.
برگزاری گرمی هم در توئیتر فرنگی‌ها خیلی بازتاب داشت به‌خصوص لباس خاص جاستین بیبر و لباس مضحک بیلی آیلیش. هرچند اعتبار گرمی هم مثل اسکار در سراشیبی است.

کدخبر: ۴۴۹۶۷۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر