کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۴۳۷۵۸
تاریخ خبر:

ویدئوهای پربازدید هفته| دکتر استرنج،‌ استریت فایتر و قهوه عربی

روزنامه هفت صبح | ‌ بعد از تصویب چند دقیقه‌ای طرح موسوم به صیانت از کاربران در کمیسیون مشترک مجلس شورای اسلامی، ویدئویی از آن جلسه بازتاب وسیعی در فضای مجازی داشت و بعد حواشی مربوط به این خبر به‌خصوص مصاحبه‌ای از میرزایی یکی از نمایندگان موافق این طرح مورد توجه کاربران قرار گرفت.

تصاویری از سفر رئیس‌جمهور به قطر و استقبال از ابراهیم رئیسی مثل تعارف قهوه عربی به او در کانال‌های خبری منعکس شد. گل تماشایی علیرضا جهانبخش در لیگ هلند در کانال‌های فوتبالی دیده شد. رویدادهای مربوط به تنش میان روسیه و اوکراین در صفحات خبری دنبال می‌شد. یک کلیپ چند ثانیه‌ای منتشر شد از توهین پورمحمدی سرپرست فرمانداری رفسنجان به یک خبرنگار که بلافاصله منجر به عزل او با دستور وزیر کشور شد. حادثه تیراندازی یک نیروی پلیس در شهریار هم یکی دیگر از ویدئوهای خبری پربیننده این هفته لقب گرفت.

یکی از ویدئوهایی که در یوتیوب ترند شده مربوط به مصاحبه‌ای از تام هالند بازیگر مرد عنکبوتی است. گیمرها پیگیر معرفی بازی Street Fighter 6 هستند و از تیزر رسمی آن استقبال کردند. فصل دوم سریال سرخوشی از شبکه اچ‌بی‌او در حال پخش است و رد پای آن در ترندهای یوتیوب هم قابل مشاهده است. ماورل حدود یک هفته پیش تریلر فیلم سینمایی جدید دکتر استرنج را منتشر کرده که تا الان ۴۰ میلیون بار دیده شده. مجله ووگ کلیپی از دکوراسیون خانه کیم‌کارداشیان تهیه کرده و اسنوپ داگ هم یک فیلم کوتاه با حضور خودش ساخته که خیلی مورد توجه کاربران قرار نگرفت.

کدخبر: ۴۴۳۷۵۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر