کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۱۴۰۲
تاریخ خبر:

ویدئوهای پربازدید هفته| رازهای دامبلدور

روزنامه هفت صبح |‌ این هفته ویدئوهایی در حاشیه اظهارات اخیر سید‌کاظم موسوی نماینده مجلس درباره ساز و عینک دودی خبرساز شد. دلاوری مجری تلویزیونی هم روی آنتن زنده به تندی به او تاخته بود. اعتراضات پراکنده فرهنگیان در بخش‌های مختلف خبری تلویزیون پوشش داده شد که تصاویر آن در کانال‌های خبری هم بازتاب داشت.

ویدئویی از اظهارات دادستان کل کشور درباره ماجرای فیلترینگ تلگرام مورد توجه قرار گرفت، حواشی مذاکرات وین و توضیحات معاون وزیر امور خارجه ایران درباره پیشرفت مذاکرات در کانال‌های خبری بازتاب داشت. انفجار مهیب تانکر حامل سوخت در استان فارس و قیمت میوه و آجیل در آستانه شب یلدا و حواشی مربوط به ارائه لایحه بودجه به مجلس عنوان بعضی دیگر از ویدئوهای پربیننده این هفت بود.

کمپانی برادران وارنر، تریلر رسمی قسمت جدید فیلم سینمایی جانو‌ران شگفت‌انگیز: رازهای دامبلدور را منتشر کرده که اسپین‌آفی از دنیای هری پاتر است و استقبال گرمی از آن به عمل آمده. تصاویری از مراسم مربوط به جایزه دختر شایسته که به ک یه هندی رسیده در یوتیوب مورد توجه قرار گرفته، تام هالند بازیگر مرد عنکبوتی در یک برنامه اینترنتی شرکت کرده که سلبریتی‌ها را مجبور می‌کنند جلوی دوربین غذای تند بخورند و ۹٫۲ میلیون نفر آن را تماشا کردند. تریلر قسمت جدید انیمیشن سونیک منتشر و با اینکه نسخه اول آن خیلی موفقیت‌آمیز نبود، ۱۲ میلیون نفر ‌ آن را تماشا کردند. یعنی حدود دو برابر تعداد کسانی که تریلر قسمت جدیدی از فیلم ‌سینمایی جنگ ستارگان برای‌شان جذاب بوده.

کدخبر: ۴۳۱۴۰۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر