کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۱۱۸۳
تاریخ خبر:

‌ویدئوهای پربازدید هفته| ‌گاف بیوک و بتمن

روزنامه هفت صبح | ‌بعد از انتشار و وایرال شدن فیلمی از برخورد فیزیکی ماموران نیروی انتظامی با یک شهروند زن، فرمانده پلیس توضیح داد که با این نیروهای خاطی برخورد لازم صورت گرفته. در عین حال فیلمی از کتک خوردن یک پیرمرد در یک مرکز نگهداری ازسالمندان در بروجرد مورد توجه قرار گرفته بود که مسئولان توضیح دادند این فیلم قدیمی است و فرد خاطی بازداشت و به شلاق محکوم شده.

تپق دردسرساز بیوک میرزایی در یک برنامه زنده و بعد عذرخواهی و توضیحات او در برنامه بعدی از اتفاقات پرحاشیه تلویزیونی این هفته بود. تصاویری از حواشی سفر محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اسبق به دوبی بازتاب وسیعی در شبکه‌های اجتماعی داشت. فوتبالی‌ها پیگیر اتفاقات بازی پرسپولیس و الهلال بودند و لیگ برتر ایران هم رسما آغاز شد و گل زیبایی که سروش رفیعی برای سپاهان به ثمر رساند یکی از ویدئوهای پربیننده هفته بود. اظهارات رئیس پیشین صدا ‌وسیما مبنی بر اینکه این سازمان فقط از محل آگهی‌ها ۱۰‌هزار میلیارد تومان درآمد دارد در کانال‌های خبری مورد توجه قرار گرفت.

سه روز پیش ایونت اپل برگزار شد و ۵٫۴ میلیون نفر در کانال یوتیوب این شرکت شاهد رونمایی جدیدترین محصولات اپل بودند. یوتیوبرهای خارجی به انواع و اقسام روش‌ها با بازی‌ها سریال اسکویید گیم را بازسازی کردند. کریس مارتین و سلنا گومز در برنامه تلویزیونی جیمز کوردن اجرای زنده داشتند که ترند یوتیوب شده.

آوریل لاوین همراه با دو نفر دیگر موزیک ویدئوی جدیدی منتشر کرده که خیلی استقبال گرمی از آن به عمل نیامده و این موضوع نشان می‌دهد اوضاع برای این خواننده کانادایی اصلا شبیه دو دهه پیش که در اوج محبوبیت بود، نیست. این هفته تریلر فیلم سینمایی جدید بتمن هم منتشر شده که کاربران در سه روز اول پس از انتشار ۲۴ میلیون بار در یوتیوب آن را تماشا کردند.

کدخبر: ۴۲۱۱۸۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر