کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۴۳۴۴
تاریخ خبر:

صاحب BMW خشمگین ‌‌خیابان کریمخان دستگیر شد

روزنامه هفت صبح | حتما روز دوم مردادماه در روزنامه هفت‌صبح گزارش «نیمه‌شب در کریم‌خان زند» را خوانده‌اید. ماجرایی که در حوالی ساعت دو و نیم بامداد چهارشنبه ۳۰ تیرماه در حوالی کریم‌خان زند رخ داد و یکی از همکاران روزنامه شاهد ماجرا بوده است.حادثه‌ای که طی آن یک خودروی بی‌ام‌دبلیو مشکی رنگ به سمت خودروها و موتورسیکلت‌ها رفته و انگار قصد تصادف با آنها را داشته و رانندگان این وسایل نقلیه توانسته‌اند به موقع جان خود را نجات دهند و از حوادث تلخ احتمالی جلوگیری کنند.

طبق گزارش نگارنده، حال راننده خودروی مشکی رنگ چندان مساعد به نظر نمی‌رسیده است و ماجرا به پلیس گزارش داده می‌شود و انگار این راننده در حوالی خیابان میرداماد نیز چنین عملیاتی را از سر گذرانده بوده است. اما سرانجام با پیگیری هفت‌صبح، مشخص شد این راننده که از حال روحی و روانی مساعدی برخوردار نبوده همان شب توسط پلیس متوقف شده است.

در گزارش در شرح ماجرای رخ داده آمده بود:« یک خودرو مشکی ب.ام‌.و که از خیابان خردمند شمالی وارد کریم‌خان شده بود اما به جای حرکت به سمت غرب‌، با سرعت ۳۰-۴۰ کیلومتر به سمت هفت‌تیر پیچیده و به سمت یک پراید در حرکت بود که با آن تصادف کند که انگار راننده پراید به موقع از حادثه احتمالی جا خالی می‌دهد و البته این انتهای ماجرا نبوده است چرا که یک موتورسیکلت هم دچار حادثه شده و در واقع بعد از برخورد خودرو با آن، وسیله نقلیه مسافتی روی زمین کشیده می‌شود. اگرچه آن شب مشخص نمی‌شود که سرانجام این راننده بدحال چه می‌شود و از چشم نگارنده ناپدید می‌شود.»

شرح ماجرا
اما در پیگیری‌ها مشخص شد صاحب خودروی ب.ام‌.و مشکی رنگ که آن شب به طرز عجیبی رانندگی می‌کرد، مرد جوانی است که شب حادثه توسط پلیس در همان حوالی متوقف می‌شود. او که از حال روحی و روانی مساعدی برخوردار نبوده تست الکلش هم منفی می‌شود تا شائبه مصرف مشروبات الکلی برطرف شود. خودروی این جوان در حال حاضر در توقیف به سر می‌برد و چون در تصادفات رخ داده اقدام جرحی صورت نگرفته خودش با دستور قاضی آزاد شده است. اما او توانسته از شاکیان پرونده‌اش نیز رضایت بگیرد و تا این قسمت پرونده پلیس توانسته او را همان شب متوقف کند.

کدخبر: ۴۰۴۳۴۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر