کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۴۷۳۷۱
تاریخ خبر:

‌جزئیات قتل مادر گلپایگانی‌ به‌دست همسر صیغه‌ای

روزنامه هفت صبح | روز شنبه ۸ شهریورماه تعدادی از دامداران محلی در تماس با پلیس از توقف مشکوک یک خودرو پژو پارس در تپه‌های اطراف گلپایگان خبر دادند که مأموران پس از حضور در محل و بررسی خودرو و اطراف آن متوجه شدند که جسد زنی ۳۹ ساله پس از قتل به آتش کشیده شده است.در ادامه مأموران تحقیقات‌شان را برای شناسایی عامل قتل آغاز کردند و موفق شدند قاتل ۳۲ ساله را در همان اطراف دستگیر کنند.

پس از انتقال متهم به اداره پلیس، وی ضمن اعتراف به قتل گفت: این زن همسر صیغه‌ای من بود و به خانه‌اش رفت و آمد داشتم تا اینکه دختر ۱۸ ساله او را دیدم و عاشقش شدم، بعد از مدتی تصمیم به ازدواج با او گرفتم اما وقتی مادرش متوجه شد به شدت با ما مخالفت کرد.اما من و دختر جوان که او را مانع ازدواج‌مان می دیدیم وی را روز چهارم شهریور در خانه به قتل رساندیم و چند روزی هم جسد را در خانه نگه داشتیم اما وقتی متوجه شدیم جسد در حال فاسد شدن است آن را به بیابان برده و به آتش کشیدیم. با اعترافات متهم دستور بازداشت دختر مقتول نیز صادر شد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

*** جزئیات قتل
زن جوان حامی حیوانات که توسط همسر صیغه‌ای خود به قتل رسیده بود، چند روز پیش از حادثه در دادگاه از قاتل شکایت کرده بود. متهم به قتل که عاشق دختر جوان مقتول شده بود وقتی او را سد راه خود دید با کمک دختر ناتنی‌اش اقدام به قتل او کرد. در بررسی های قضایی، همسر صیغه ای مقتول به نام الهه تحت بازجویی قرار گرفت و بالاخره لب به اعتراف باز کرد و پرده از راز جنایت هولناک خود برداشت.

او گفت:همسرم به عنوان حامی حیوانات در شهر فعالیت می کرد و پناهگاهی برای سگ‌ها تهیه کرده بود.من در جریان همکاری و خرید تجهیزات برای پناهگاه حیوانات با الهه آشنا شدم و او را به عقد موقت خود در آوردم اما بعد از مدتی به دختر ۱۸ ساله او علاقه پیدا کردم.

وقتی الهه متوجه موضوع شد به شدت مخالفت کرد و می خواست مانع ازدواج من و دخترش شود.برای همین با همدستی دخترش نقشه قتلش را کشیدیم و در خانه خودش او را به قتل رساندیم. چند روزی که از قتل گذشت،چون جنازه در حال فساد بود،آن را به بیابان منتقل کرده و به آتش کشیدیم.

*** اختلاف بر سر مسائل مالی
در ادامه مشخص شد که متهم با الهه بر سر مسائل مالی هم اختلاف پیدا کرده بوده است.مقتول در صفحه اینستاگرام خود شماره حسابی به دنبال کنندگان اعلام کرده و برای تامین مخارج پناهگاه حیوانات از مردم کمک می گرفته است.

زمانی که متهم متوجه این موضوع شده بود،از مقتول خواسته بود از محل درآمدهای مردمی،هزینه‌هایی را که او کرده بود،به وی بپردازد.یک هفته قبل از حادثه قتل،مقتول در دادگاه شکایتی علیه متهم مطرح کرده است که ظاهرا این اختلاف مالی سبب شکایت مقتول شده بوده اما دلیل اصلی شکایت هنوز مشخص نیست.

کدخبر: ۳۴۷۳۷۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر