کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۳۷۸۰۲
تاریخ خبر:

قتل زن جوان به دلیل ‌جنون آنی عاشق

روزنامه هفت صبح | مژگان می‌خواست همه مردهای دور و برش را تیغ بزند اما تیغ تیز یکی از آنها جانش را گرفت! فکر می‌کرد این هنر است که بتواند هم‌زمان تعداد زیادی از مردان جوان را سر کار بگذارد و جیب‌شان را خالی کند. و درنهایت تیغ تیز یکی از آنها جانش را گرفت.

او بر سر همین زیاده‌خواهی و داشتن زندگی بهتر طلاق گرفت. از همسرش که جدا شد، دخترش با او بود. ولی نمی‌توانست مدیریتی روی روابطش داشته باشد و هر روز می‌گشت و رابطه جدیدی را شکل می‌داد و به‌جای وفاداری و سرمایه‌گذاری عاطفی روی فردی که با او وارد رابطه شده بود، فقط به این فکر می‌کرد که یک‌نفر را برای پرداخت اجاره‌خانه‌اش و یک‌نفر را برای خرج سفرش به ترکیه و دیگری را برای عوض‌کردن وسایل خانه‌اش و یک ‌نفر را هم برای مخارج ماهیانه زندگی‌اش تیغ بزند.

تیغ‌زنی را به‌خوبی یاد گرفته بود و خرج زندگی‌اش را از همین راه درمی‌آورد. فکر می‌کرد این هنر است که بتواند هم‌زمان تعداد زیادی از مردان جوان را سرکار بگذارد و جیب‌شان را خالی کند. مدتی که از رابطه می‌گذشت و افراد متوجه شرایط روحی و فکری مژگان می‌شدند، کنار می‌کشیدند و او باز دست‌به‌کار می‌شد و رابطه‌ای دیگر را شکل می‌داد تا مخارجش تامین شود.

*** قتل به دست مرد جوان
تا این‌که بالاخره مژگان به پایان مسیری که برای زندگی خود رقم زده بود، رسید. این‌بار در یکی از شبکه‌های اجتماعی به یک جوان ساده شهرستانی رسید که زیادی رابطه با او را جدی گرفته بود و فکر می‌کرد مژگان به او دل بسته است و این رابطه قرار است یک رابطه آینده‌دار و همراه با وفاداری باشد. به همین‌دلیل به مژگان ابراز علاقه کرد و مژگان هم در‌حالی‌که به ساده‌دلی مرد جوان می‌خندید، پذیرفت.

رضا،‌ هر چندوقت یک‌بار راهی تهران می‌شد تا مژگان را ببیند و مژگان هم ناراضی نبود. اختلافات از آنجا شروع شد که مرد جوان متوجه تماس‌های تلفنی بی‌شمار و رفت‌و‌آمد مردهای مختلف به خانه مژگان شد و وقتی احساس کرد این چندماه سر کار بوده و یکی از چندین مردی است که در زندگی مژگان هستند، خونش به جوش آمد و به‌جای قطع رابطه با مژگان و خارج‌شدن از این رابطه مسموم ، تسلیم خشم خود شد و در یک‌لحظه با چاقو به مژگان حمله‌ور شد و جلوی چشم دخترش او را به قتل رساند و وقتی به خود آمد، پیکر نیمه‌جان مژگان را دید که روی زمین افتاده است.

وحشت‌زده از خانه مژگان فرار کرد و چندساعت بعد با اطلاع از خبر فوت مژگان از تهران متواری شد. یک‌ماه بعد از قتل مژگان، با ردیابی تماس‌ها و مکالمات، رد او در قتل پیدا شد و قاتل توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت روز ۱۴تیرماه در محل اختفایش دستگیر شد.

او که اعتراف کرد در یک لحظه دچار جنون شده است، علت قتل را رفتارهای نامتعارف مژگان بیان کرد.همسر سابق مژگان برای تحویل تنها فرزندشان آمد و در‌حالی‌که دست دخترش را در دست داشت، سردرگم و غمگین قدم به خیابان گذاشت. درحالیکه به قصه تلخی فکر می‌کرد که سال‌ها بعد باید برای دخترش در مورد ماجرای مرگ مادرش بگوید.

کدخبر: ۳۳۷۸۰۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر