کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۸۵۲۴۹
تاریخ خبر:

نقش بایرن‌مونیخ در انتقال سردار آزمون به انگلیس

اورتون تیم سرشناس انگلیسی قصد دارد سردار آزمون ستاره ایرانی روستوف روسیه را در فصل آینده لیگ‌برتر جزیره جذب کند. این بهترین خبر برای فوتبالی است که نیاز دارد یک مرتبه دیگر درهای فوتبال پرتحرک و پرسرعت جزیره را به روی خود بازشده ببیند.

پیش از سردار جوان ایرانی، کریم باقری، آندرانیک تیموریان و اشکان دژاگه تجربه حضور در لیگ‌ جزیره را پشت‌سر گذاشته‌اند و حالا نوبت جوانی است که پله‌های ترقی را در تیم‌های ملی و دو باشگاه روبین‌کازان و روستوف طی کرده است.

اگرچه رسانه‌های انگلیسی از دیلی‌میرر و مترو گرفته تا وینراسپورت تاکید می‌کنند که با خرید ۴۹٫۹ درصد سهام اورتون توسط فرهاد مشیری، راه برای حضور مسی فوتبال ایران در لیگ جزیره هموار شده است اما این همه ماجرا نیست چون روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه بایرن‌مونیخ قصد دارد به هر ترتیب شده روملو لوکاکو بهترین مهاجم نوک اورتون را در فصل آینده بوندس‌لیگا جذب کند؛ مهاجم بلژیکی که این هفته هجدهمین گل خود در فصل جاری لیگ برتر انگلیس را برابر وستهام‌یونایتد به ثمر رساند تا هم بهترین گلزن تیمش باشد و هم دومین گلزن لیگ جزیره بعد از جیم واردی ۱۹گله از لسترسیتی لقب بگیرد.

انتقال این مهاجم ۲۲ساله به مونیخ یعنی افزایش شانس سردار برای بازی در اورتون.

کدخبر: ۸۵۲۴۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • hamrah

    سید انشاالله که موفق باشه