کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۶۸۰۳
تاریخ خبر:

سپاهان مهمترین بازی هفته را برد + جدول جدید لیگ

سپاهان مهمترین بازی هفته را برد + جدول جدید لیگ

آخرین مسابقه هفته 24 لیگ برتر را سپاهان و ملوان برگزار کردند و نتیجه غیرمنتظره بود

آخرین بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر بین تیم‌های ملوان و سپاهان برگزار شد.

ملوان فرصت داشت با تکرار پیروزی در بازی رفت، به جایگاه چهارم صعود کند و امید سپاهان برای قهرمانی را به باد بدهد اما اصفهانی‌ها قصد ندارد سایه خود را از بالای سر استقلال و پرسپولیس بردارد.

نیمه اول با حملات تیم ملوان همراه بود و بعد از چند حرکت ترکیبی، روی پاس رضا جعفری، محمدرضا سلیمانی موفق شد دروازه نیما میرزازاد را باز کند و ملوان را پیش بیاندازد. در ادامه شاگردان تارتار یک بار هم به تیرک دروازه سپاهان زدند تا با بدشانسی نیمه نخست را با نتیجه یک بر صفر به پایان برسانند.

اما در نیمه دوم این سپاهان بود که نمایش مسلط و خوبی را ارائه کرد. در شروع کار و روی یک فرار، شهریار مغانلو موفق شد از حبیب فرعباسی یک پنالتی بگیرد و خودش هم ضربه را گل کرد تا بازی یک بر یک شود.

در ادامه یک بار دیگر در عمق دفاع و روی حرکتی مشابه گل اول ملوان، پاس کاوه رضایی که به جای فرشاد احمدزاده مصدوم وارد زمین شده بود، باعث شد تا مغانلو گل دوم را به سادگی بزند.

15 دقیقه پایانی بازی با حملات بی امان ملوان همراه بود و آنها یک بار روی حرکت محمدرضا سلیمانی تا آستانه گلزنی پیش رفتند اما نیما میرزازاد توپ را گرفت و مانع از گلزنی شد.

با این نتیجه ملوان در جایگاه پنجم جدول باقی ماند و سپاهان نیز در رتبه سوم شانس بیشتری برای کسب سهمیه خواهد داشت.

جدول لیگ

 

 

کدخبر: ۵۵۶۸۰۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر