کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۵۵۵۰
تاریخ خبر:

پیش بازی استقلال-مس رفسنجان؛‌ دوباره محرم، دوباره نکونام

پیش بازی استقلال-مس رفسنجان؛‌ دوباره محرم، دوباره نکونام

استقلال در اولین بازی سال خود باید به مصاف تیمی برود که آخرین بار مقابل آن شکست خورده است.

از چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر، استقلال باید در ورزشگاه آزادی از مس رفسنجان میزبانی کند؛ دیداری که در بازی رفت با نتیجه یک بر صفر به نفع آبی‌ها به پایان رسید.

 

صدرنشین لیگ برتر در اولین بازی سال جدید خود باید به مصاف تیمی برود که در جام حذفی مقابل آن‌ها مغلوب شده و از گردونه مسابقات خیلی زود کنار رفته است. آبی‌ها اگر چه پس از این شکست دو برد و یک تساوی در دربی به دست آوردند اما آمار دو گل زده در چهار بازی اخیر کمی نگران‌کننده است و باید دید در اولین بازی سال جدید شاگردان نکونام چه خواهند کرد.

 

در طرف مقابل مس با سرمربی جدید خود محرم نویدکیا هنوز باختی را تجربه نکرده تا رفسنجانی‌ها با روحیه خوبی پای به ورزشگاه آزادی بگذارند. البته لازم به ذکر است که استقلال هم در استادیوم خانگی خود به جز بازی دربی مقابل پرسپولیس که به تساوی انجامید، در سایر بازی‌ها همواره برنده بوده و باید دید آیا طلسم یکی از دو تیم در این مسابقه به پایان خواهد رسید یا نه؟

 

نکته آماری: مس هیچ‌گاه نتوانسته بر استقلال در لیگ برتر غلبه کند و برد چند هفته قبل در جام حذفی اولین پیروزی تاریخ رفسنجانی‌ها بر تیم آبی پایتخت بود. با این وجود آمار تقابل‌های لیگ برتری دو تیم ۵ برد برای استقلال و ۲ تساوی است. نکته آماری قابل توجه دیگر ۶ تقابل جواد نکونام و محرم نویدکیاست و دو سرمربی در این شش دیدار مساوات را کاملا رعایت کرده و سهم هر کدام کسب دو پیروزی است و دو مسابقه هم با نتیجه تساوی همراه بوده است. با این وجود نویدکیا از ۵ تقابل با استقلال ۳ بار برنده بوده و فقط یک بار باخته ولی نکونام از ۹ رویارویی با مس فقط یک برد به دست آورده است.

 

باید منتظر ماند و دید استقلال می‌تواند با شکست مس فاصله امتیازی خود با پرسپولیس را در رده دوم حفظ کند و رکورد پیروزی‌های خود در آزادی را همچنان نگه دارد یا این محرم نویدکیا خواهد بود که به آمار خوب خود مقابل استقلال ادامه خواهد داد و همچنان در جمع نارنجی‌ها شکست‌ناپذیر خواهد بود.

 

نتیجه هفته گذشته: استقلال در تهران با یک گل از سد هوادار گذشت و دیدار مس و ذوب‌آهن در رفسنجان با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

 

وضعیت در جدول: استقلال با ۴۶ امتیاز صدرنشین است و مس رفسنجان با ۲۵ امتیاز در رده دهم جدول حضور دارد.

 

 

 

 

کدخبر: ۵۵۵۵۵۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر