کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۵۴۵۸
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| درباره تیم امید، صادق بوقی و تیم ملی

نکته‌بازی| درباره تیم امید، صادق بوقی و تیم ملی

نگاه‌تان به تیم امید را عوض کنید

تیم فوتبال امید

مربیانی که سابقه قهرمانی و داشتن کارنامه خوب و موفق را در فوتبال ایران دارند، همچنان به پیشنهاد هدایت تیم امید جواب منفی می‌دهند. بی‌میلی مربیان کارنامه‌دار ایرانی برای قبول هدایت تیم امید اصلا چیز عجیبی نیست.

 

این مربیان خوب می‌دانند که تیم امید در اولویت برنامه‌های فدراسیون فوتبال نیست. قرار نیست این تیم در اردوهای موثر خارجی و داخلی شرکت کند. کاملا قابل پیش‌بینی است که اردوهای این تیم احتمالا چند روز مانده به شروع تورنمنت‌های مهم شروع می‌شود و باشگاه‌ها هم به اندازه کافی با تیم امید همکاری نمی‌کنند و بازیکن در اختیار این تیم قرار نمی‌دهند.

 

سرمربی بخت برگشته تیم هم فقط باید مصاحبه و گلایه کند و با خواهش و التماس از فدراسیون و باشگاه‌ها کمک بخواهد. با این شرایط مشخص است که چنین تیمی شانس زیادی برای موفقیت نخواهد داشت و به احتمال زیاد یک نمره منفی بزرگ در کارنامه این مربیان به حساب خواهد آمد.

 

نکته مهم دیگر مبلغ قرارداد فدراسیون با سرمربی تیم امید است که شاید یک پنجم قراردادهای مربیانی مثل گل‌محمدی، مجیدی، منصوریان و ... با باشگاه‌ها هم نیست و به این ترتیب همکاری با فدراسیون و قبول هدایت تیم امید، یک ریسک بزرگ است که ‌ احتمال موفقیت در آن به شدت پایین است. در واقع یا فدراسیون باید نگاهش را به تیم امید تغییر دهد و با دادن تضمین‌های مختلف به مربیان خوب، آنها را متقاعد کند تا شانس موفقیت بالا برود، یا اینکه چاره‌ای جز سپردن دوباره سکان هدایت این تیم به مربیان کم‌تجربه و جوان نیست که در این صورت روز از نو و روزی از نو!

 

 

چرا صادق بوقی لیدر تیم ملی نشود؟

 

صادق بوقی

 

 

ظاهرا جناب آقای احمد مجدزاده صاحب جمله معروف «جدی می‌فرمایید؟» به اردوی تیم ملی کشتی ایران دعوت شده‌اند و برای ملی‌پوشان هم دقایقی صحبت کرده‌اند. البته ایشان قبلا کشتی‌گیر بوده‌اند و خیلی نمی‌شود به این اتفاق ایراد گرفت اما نکته جالب ماجرا اینجاست که ایشان به واسطه همان حضور در تلویزیون و آن سخنان مشعشع و درخشان معروف شدند و به اردوی تیم ملی راه پیدا کردند و اگر می‌توانستند کمکی به ملی‌پوشان کنند، قطعا باید قبل از این اتفاقات هم به اردوی تیم ملی می‌رفتند.

 

البته ایشان مدعی شده‌اند که راز پیروزی بر دیوید تیلور آمریکایی را می‌دانند و شاید هم برای همین راهی اردوی تیم ملی شده‌اند که این راز را با حسن یزدانی درمیان بگذارند که خب امیدواریم این اتفاق بیفتد و با کمک ایشان، یزدانی بتواند یک بار دیگر تیلور را مغلوب کند.

 

با این اتفاق به ذهن‌مان رسید که چه افراد دیگری می‌توانند به همین طریق به سایر تیم‌های ملی و  باشگاهی کمک کنند. مثلا به نظر ما، «صادق بوقی» می‌تواند به عنوان لیدر و مشوق تیم‌های باشگاهی و ملی ایران را در رقابت‌های بین‌المللی همراهی کند و خیلی هم کارش را بلد است و قطعا از بعضی از لیدرها بهتر است!

 

خانمی هم هست که جملات به نظر خودش تاثیرگذاری را جلوی دوربین می‌گوید و در انتها می‌گوید: «بده شیش» شاید ایشان هم بتواند با باشگاه پرسپولیس همکاری کند. دنیا جهانبخت هم به واسطه رابطه با تعدادی از مشاهیر اینستاگرام، می‌تواند به عنوان مشاور به بازیکنانی که علاقه دارند هر سال در یک تیم بازی کنند، مشاوره بدهد.

 

کدخبر: ۵۵۵۴۵۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر