کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۵۰۴۶
تاریخ خبر:

‌یزدانی - ‌تیلور در گروی این مسابقه

‌یزدانی - ‌تیلور در گروی این مسابقه

بزرگترین نبرد انفرادی ورزش ایران در سال ۱۴۰۳

هفت صبح| آخرین بار اسفندماه سال 99 بود که حسن یزدانی و کامران قاسمپور در انتخابی وزن 86 کیلوگرم تیم ملی مقابل یکدیگر ایستادند و یزدانی مثل دو بار قبلی که در انتخابی این حریف و همشهری خود را شکست داده بود، توانست بدون چون و چرا از سد کامران عبور کند.

بعد از آن بود که کامران قاسمپور تصمیم گرفت به یک وزن بالاتر برود تا در یک وزن غیرالمپیکی کشتی بگیرد. قاسمپور که دو سال پیاپی مدال طلای مسابقات جهانی در وزن 92 کیلوگرم را از آن خود کرد، در حالی با مصدومیت مواجه شد که قصد داشت امسال به یک وزن بالاتر برود. او در 97 کیلوگرم دو تجربه ناموفق را در دو تورنمنت برابر کایل اسنایدر داشت و دو شکست برابر این حریف آمریکایی تجربه کرد تا خیلی ها گمان کنند که این وزن برای قاسمپور مناسب نیست و او باید به همان وزن قبلی برگردد.

در این میان مصدومیت کتف حسن یزدانی و عمل جراحی او در آستانه المپیک، شایعاتی را در خصوص حضور کامران قاسمپور در این وزن به وجود آورده است. همت مسلمی، مربی سازنده حسن یزدانی در روزهای اخیر به شدت به این شایعه واکنش نشان داده و می گوید: " حرف زدن درباره مبارزه حسن یزدانی و کامران قاسمپور اشتباه محض است.

این حرف‌ها از کجا در می‌آید؟ کامران قاسمپور مدت‌هاست در 97 کیلو کشتی می‌گیرد و در این وزن دعوت می‌شود. حرف زدن درباره حضور کامران در 86 کیلو مثل این است که حسن به یک باره بخواهد به 92 کیلو برود. مگر می‌شود هر زمان هر کشتی گیری دلش خواست در هر وزنی کشتی بگیرد؟ اگر کامران قاسمپور می‌خواست در 86 کیلو کشتی بگیرد، باید در مسابقات قهرمانی کشور در همین وزن کشتی می‌گرفت."

 

منبع: ورزش3
کدخبر: ۵۵۵۰۴۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر