کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۳۵۲
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| اگر سیدصالحی سرمربی‌تان شود چه؟

نکته‌بازی| اگر سیدصالحی سرمربی‌تان شود چه؟

باشگاه خوشه طلایی در اقدامی عجیب‌ لوگوی خود را تغییر رنگ داد!

روزنامه هفت صبح| خبر آنقدر عجیب است که باورمان نمی‌شود اما ظاهرا درست است. تیم خوشه طلایی ساوه در لیگ یک چند روز پیش با خسرو حیدری به توافق رسید و ستاره سابق استقلال و تیم ملی هدایت این تیم را برعهده گرفته و در اولین گام، خواهان تغییر رنگ لوگوی رسمی این باشگاه شده است!

 

لوگوی باشگاه خوشه طلایی شامل یک حلقه قرمز رنگ که داخل آن یک خوشه گندم و اسم این باشگاه قرار گرفته بود و جناب حیدری این لوگو را نپسندیده‌اند و خواهان تغییر رنگ آن به آبی شده‌اند و عجیب اینکه مسئولان باشگاه هم این خواسته را پذیرفته‌اند و تمام لوگو را کاملا به رنگ آبی درآورده‌اند! نکته اول اینکه واقعا تصور نمی‌کردیم خسرو حیدری چنین نگاهی به فوتبال داشته باشد و هنوز از راه نرسیده، به خاطر علایق شخصی خود، لوگوی یک باشگاه را که هویت آن است، تغییر دهد.

 

دوم اینکه از مدیران این باشگاه هم بعید بود تن به چنین خواسته غیرمنطقی و پوپولیستی عجیبی بدهند و هویت خودشان را زیر سوال ببرند. نکته بعدی اینکه اگر در ادامه نیمکت این باشگاه به یکی مثل سیدمهدی سیدصالحی برسد تکلیف چیست؟‌ اگر او هم چنین درخواستی داشته باشد، چه بلایی بر‌سر لوگوی باشگاه می‌آید؟

 

یا باید لوگوی باشگاه تلفیقی از رنگ همه باشگاه‌هایی باشد که او در آنها بازی کرده یا احتمالا دوستان باید هر روز هفته، لوگوی باشگاه‌شان را به رنگ یکی از تیم‌های سابق جناب سیدصالحی دربیاورند. مثلا شنبه آبی، یکشنبه قرمز، دوشنبه زرد، سه‌شنبه سبز و ...!‌ ببینید آدم را مجبور می‌کنید به چه چیزهایی فکر کند!


باز هم که شیرازه خودتان از هم پاشید!

از روزی که رضا عنایتی هدایت تیم پیکان را برعهده گرفته، این تیم 8 بار در لیگ برتر به میدان رفته و هنوز یک بار هم طعم پیروزی را نچشیده است. در این مدت از عنایتی یک مصاحبه تاریخی به یاد داریم که سوژه بامزه رسانه‌ها بود. او بعد از اینکه تیمش در بازی مقابل تراکتور 10 نفره دو گل خورد و بازی را واگذار کرد گفت: «بازیکنان جوانی داریم و کم‌تجربه هستند و اخراج بازیکن تراکتور شیرازه تیم را از هم پاشید.

 

اگر بازیکن خودمان اخراج می‌شد شرایط بهتری داشتیم.» آن روز هیچ کس نفهمید که اخراج یک بازیکن چرا باید شیرازه تیم حریف را از هم بپاشد! تنها توجیهی که می‌شد برای این ادعا پیدا کرد این است که یا روی نقاط ضعف بازیکن اخراج شده کار کرده بودند و قرار بود از سمت او به حریف ضربه بزنند، یا اینکه با او تبانی شده‌ که این یکی طبیعتا مدنظر ما نیست .

 

گذشت و گذشت و روزی رسید که تیم خود آقای عنایتی در بازی مقابل صنعت‌نفت آبادان 10 نفره شد و طبق ادعای ایشان باید شرایط بهتری پیدا می‌کرد اما باز هم تیمی که شیرازه‌اش از هم پاشید همین تیم آقای عنایتی یعنی پیکان بود که در دقیقه 94 گل مساوی را خورد. طبق معمول هم، از نظر سرمربی به جز ایشان همه مقصرند. داور یک گل سالم پیکان را مردود اعلام کرده و بازیکنان این تیم هم بی‌خیال هستند چون فشار هوادار را احساس نمی‌کنند. آقای عنایتی هم هیچ کم و کسری ندارند و بهترین مربی جهان هستند لابد!

 

 

کدخبر: ۵۵۴۳۵۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر