کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۱۸۵
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| با چه زبانی بگویند تماشاگر نمی‌خواهند؟

نکته‌بازی| با چه زبانی بگویند تماشاگر نمی‌خواهند؟

برگزاری بازی‌ها بدون تماشاگر و بازیکن با تعصب مثل کنعانی‌زادگان!

روزنامه هفت صبح|  کم نیستند کسانی که معتقدند دوستان در سازمان لیگ بدشان نمی‌آید بازی‌های لیگ‌برتر، تا حد ممکن با حضور کمتر هواداران در استادیوم‌ها برگزار شود. به خصوص که اخیرا هر‌چند نصفه و نیمه پای تماشاگران زن هم به استادیوم‌ها باز شده است. این فرضیه را گاهی حتی خود بازیکنان و مربیان و مسئولان باشگاه‌ها هم مطرح کرده‌اند.

 

ما نمی‌دانیم این شایعات را باید باور کنیم یا نه. این را هم نمی‌دانیم که باور کردن ما و شما فرقی هم دارد یا نه اما خب واقعیت این است که شواهد زیادی در تایید چنین فرضیه و شایعه‌ای وجود دارد. بیایید برنامه هفته دهم تا بیستم را با هم مرور کنیم. در هفته دهم بازی استقلال و تراکتور شنبه برگزار شد و بازی سپاهان و پرسپولیس یکشنبه.

 

در هفته یازدهم هم بازی‌های تراکتور و استقلال شنبه انجام شد. در هفته دوازدهم بازی‌های استقلال، سپاهان و پرسپولیس شنبه برگزار شد. بازی‌های مهم هفته سیزدهم هم سه‌شنبه و بازی‌های مهم هفته چهاردهم شنبه انجام شدند. بازی‌های هفته پانزدهم هم از شنبه شروع شدند و چهارشنبه به پایان رسیدند!

 

استثنائا در هفته شانزدهم بازی پرسپولیس پنجشنبه برگزار شد و بازی استقلال جمعه. بازی حساس پرسپولیس و تراکتور در هفته هفدهم هم بدون تماشاگر بود و چهارشنبه برگزار شد. یک روز بعد هم بازی ملوان و استقلال انجام شد.

 

قرار بازی‌های هفته هجدهم را هم در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه همین هفته ببینیم. در یک اقدام باورنکردنی، همه بازی‌های مهم هفته نوزدهم جمعه 18 اسفند برگزار می‌شوند. بازی‌های هفته‌های بیستم و بیست و یکم هم چهارشنبه و یکشنبه انجام خواهند شد. ما که این شایعات را باور نمی‌کنیم. شما چطور؟

 

بازیکن بی‌بخار و بی‌غیرت چلسی را ببینید!

بعد از جنجالی که محمدحسین کنعانی‌زادگان در اراک پیش آورد، پیش‌بینی می‌شد با توجه به سابقه بد او، کمیته انضباطی این بار جریمه سنگینی برای او در نظر بگیرد. اما در کمال تعجب رای کمیته انضباطی فقط یک جلسه محرومیت آن هم به صورت تعلیقی بود.

 

این رای آنقدر باورنکردنی بود که حتی صدای رسانه‌های هوادار پرسپولیس را هم درآورد و آنها هم به کمیته انضباطی بابت این رای کنایه زدند. اتفاق بامزه‌تر اما‌ اعتراض باشگاه پرسپولیس به این رای بود! دیروز وکیل باشگاه پرسپولیس گفت: «من مراعاتی در رای کمیته انضباطی ندیدم. جریمه، جریمه قابل‌توجهی است اما باید در نظر بگیریم این اتفاق بر اساس چه تحریکی صورت گرفته ‌. در مسائل بین‌المللی هم فیفا ‌ توجه می‌کند که بازیکن در چه سطحی مورد تحریک قرار می‌گیرد.»

 

البته درک می‌کنیم که دوستان وکیل در باشگاه‌ها بالاخره کارشان این است و باید برای حقوقی که می‌گیرند کار انجام بدهند اما واقعا این یکی با این چیزها توجیه‌شدنی نیست. درست چند ساعت قبل از انتشار این خبر، اتفاقی مشابه برای یک بازیکن چلسی رخ داده بود.

 

انزو فرناندز که تیمش مثل پرسپولیس باخته بود و شرایط روحی خوبی هم نداشت، در مسیر رفتن به رختکن با شعار یک هوادار علیه خودش روبه‌رو می‌شود اما فقط یکی دو ثانیه به آن هوادار نگاه می‌کند و به راهش ادامه می‌دهد.

 

واقعا یک بازیکن چقدر می‌تواند بی‌بخار و بی‌غیرت باشد؟ تیمت باخته و اعصابت خرد است و هوادار هم دارد علیه تو شعار می‌دهد، بعد تو می‌ایستی و برّ و بر نگاهش می‌کنی؟ پس تعصب به نام چلسی چه می‌شود؟ اُف بر تو آقای فرناندز!

 

 

 

 

کدخبر: ۵۵۴۱۸۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر