کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۱۲۷
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| می‌خواستی با عصا در تیم ملی بازی کنی؟

نکته‌بازی| می‌خواستی با عصا در تیم ملی بازی کنی؟

ادعای علیپور برای دعوت به تیم ملی و دفاع غیرمنطقی نصیرزاده از خلیل‌زاده

روزنامه هفت صبح| ما هی درباره توهم و خودبزرگ‌بینی بعضی از بازیکنان می‌نویسیم و خب کمی هم شوخی و اغراق را چاشنی کار می‌کنیم اما هر‌چه می‌گذرد به نظر می‌رسد‌‌ کار از شوخی گذشته است. یعنی بعضی از بازیکنان واقعا در یک توهم عجیب به‌سر می‌برند. آخرین نمونه از این دست بازیکنان، علی علیپور است.

 

او در آخرین مصاحبه‌اش گفته: «اگر درهای تیم ملی به روی همه باز است، من هم از این قاعده مستثنا نیستم. این کمترین حق من است که در تیم ملی کشورم باشم و با پیراهن این تیم بازی کنم. من الان با بهترین وضعیت روحی و جسمی اینجا هستم. من صددرصد انتظار دارم به تیم ملی دعوت شوم.»

 

نمی‌دانیم علیپور دقیقا چه فکری کرده که مدعی است کمترین حقش دعوت به تیم ملی است. دعوت شدن به تیم ملی نیازمند داشتن عملکرد خوب و موفق است. مثلا یک مهاجم با تعداد گل‌ها و پاس گل‌ها و تاثیرگذاری‌اش در پیروزی‌های تیمش سنجیده می‌شود. حالا سوال این است که آقای علیپور که یک ماه است از مصدومیت خلاص شده، چطور انتظار دارد در فصلی که بیش از نیمی از آن را مصدوم بوده

 

و فقط دو بار از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفته و فقط یک گل روی اشتباه مدافع و دروازه‌بان حریف زده، به تیم ملی دعوت شود؟ باز خدا را شکر که ایشان شکسته‌نفسی کرده‌اند و به کمترین حق‌شان اشاره کرده‌اند. اگر قرار بود بیشترین حق‌شان را بگویند، احتمالا انتظار داشته‌اند که با عصا و پایی در گچ در ترکیب اصلی تیم ملی قرار بگیرند!

 

تازه این خوش‌اخلاق تیم‌تان است؟

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور در واکنش به درگیری شجاع خلیل‌زاده با خبرنگاران گفته است: «ما در تیم‌مان ۲۷، ۲۸ بازیکن داریم و خوش‌اخلاق‌ترین بازیکن ما شجاع خلیل‌زاده است. اصلا روزی که عصبانی شد، باعث تعجب ما هم شد. او آستانه تحمل بالایی دارد و همیشه بازیکنان ما را آرام می‌کند. شما دیدید که بازیکن حریف از شجاع دفاع کرد و همچنین دروازه‌بان یک تیم دیگری هم همینطور.

 

باشگاه ما در این رابطه عذرخواهی کرد اما خبرنگاری که این موضوع را مطرح کرد و می‌خواهد به مدافع تیم ملی آسیب وارد کند‌ هم باید عذرخواهی کند.» می‌فهمیم که جناب مدیرعامل می‌خواهند در این ماجرا از بازیکن‌شان حمایت کنند اما این دست پیش گرفتن هم حدی دارد! هر آدم منصفی یک بار ویدئوی آن جر و بحث را ببیند، متوجه می‌شود کسی که باید عذرخواهی کند، شجاع خلیل‌زاده است.

 

از ادعای آسیب زدن به مدافع تیم ملی هم کم مانده شاخ دربیاوریم! سوال از عملکرد دفاعی تیم ملی کجایش آسیب زدن به مدافع تیم ملی است؟‌ این چه جور توجیهی است آقای نصیرزاده؟ نکته بعدی هم ادعای شما درباره خوش‌اخلاق بودن شجاع است! البته او ممکن است آدم خوش‌مشربی باشد و اهل بگو و بخند باشد که احتمالا هم هست.

 

اما این به معنای خوش ‌اخلاق بودن او نیست. همین حالا اگر نام مدافع تیم‌تان را به همراه کلمه درگیری سرچ کنید، ده‌ها عکس و ویدئوی مختلف از درگیری‌های او مقابل چشم‌تان رژه خواهد رفت. حالا با این اوصاف اگر خوش‌اخلاق‌ترین بازیکن تیم‌تان اوست، توصیه می‌کنیم فکری به حال اخلاق سایر بازیکنان‌تان بکنید!

 

کدخبر: ۵۵۴۱۲۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر