کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۲۶۰
تاریخ خبر:

ایران راه بردن سوریه هکتور کوپر را می‌داند؟

ایران راه بردن سوریه هکتور کوپر را می‌داند؟

خلاصه مهمترین اظهارات سرمربی تیم‌های ملی ایران و سوریه در نشست خبری قبل بازی

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا گفت:

- بازی به نظر من یکی از سخت‌ترین بازی‌ها خواهد بود. با شناختی که از مربی بزرگشان و تیم سوریه داریم، یقینا ساختار دفاعی قوی‌ دارند. در سه بازی گذشته هم یک گل خوردند و ما با تیم سخت‌کوشی بازی داریم. 

- امیدوارم مثل بازی با امارات بازیکنان بتوانند توانایی‌هایشان را در زمین پیاده کنند. تیم ایران بازیکنان بزرگی دارد و باید کیفیت و تمرکز خوبی داشته باشیم. 

-  فوتبال به دو بخش ساختار دفاعی و حمله تقسیم شده است. تیم سوریه با آقای کوپر در بخش دفاعی قوی است. تیم‌هایی که در گذشته داشتند مانند والنسیا و تیم‌های ملی در ساختار دفاعی خوب عمل می‌کردند.

- اشتباهات فردی داشتیم که مربوط به گل‌هایی بود که در این دو بازی خوردیم که به ساختار دفاعی ما ارتباطی نداشت. نمی‌توان اشتباهات فردی را ۱۰۰ درصد از بین برد. ما در بازی بعدی به دنبال این هستیم که بازی هجومی انجام دهیم

-  مصدومیت حسینی و محرمی و همچنین پورعلی‌گنجی به ما ضربه زد چرا که بازیکنان بزرگی هستند. 

هکتور کوپر

هکتور کوپر سرمربی سرشناس سوریه هم گفت:

- باختن در بازی‌های بزرگ به شانس و اشتباه در لحظات آخر بستگی دارد

-  من توانستم به فینال‌های متعددی مثل فینال لیگ قهرمانان اروپا برسم که عملکرد خوبی است. من از دوران مربی‌گری‌ام خوشحالم. من در سوریه تلاش می‌کنم که تا لحظه آخر بجنگم و لبخند بر لب مردم بیاورم. من سخت‌کوشی را در بازیکنانم می‌بینم.

- هدف من در این لحظه بردن بازی فرداست. من همیشه به آینده فکر می‌کنم ولی باید ببینیم که چه چیزی در دستمان داریم. درباره آینده باید جلو برویم و مردم سوریه را خوشحال کنیم.

 

کدخبر: ۵۵۳۲۶۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر