کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۱۷۰
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| به‌به! هنوز ترکیب اصلی‌مان را رو نکرده‌ایم!

نکته‌بازی| به‌به! هنوز ترکیب اصلی‌مان را رو نکرده‌ایم!

‌مصاحبه‌ عجیب هومن افاضلی مشاور امیر قلعه‌نویی درباره ترکیب تیم ملی.

روزنامه هفت صبح| راستش را بخواهید، با وجود اینکه تیم ملی در مرحله گروهی هر 3 بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت‌ اما هنوز دل‌مان به این تیم قرص نبود. نگرانی‌هایی داشتیم و می‌ترسیدیم ضعف‌هایی که وجود دارد، کار دست تیم ملی بدهد اما دیروز مصاحبه‌ای از هومن افاضلی مشاور امیر قلعه‌نویی خواندیم که خیال‌مان کاملا راحت شد.

 

ایشان در این مصاحبه گفته بودند: «ترکیب اصلی تیم ملی را رو نکرده‌ایم.» حتما شما هم با خواندن این جمله دیگر مطمئن هستید که تیم ملی قهرمان آسیا خواهد شد. وقتی تیمی بدون اینکه ترکیب اصلی خود را رو کرده باشد، هر 3 بازی خود را در مرحله گروهی می‌برد، قابل پیش‌بینی است که با ترکیب اصلی خود چه غوغایی به پا خواهد کرد.

 

البته هنوز نمی‌دانیم کی قرار است از ترکیب اصلی تیم ملی رونمایی شود و اصلا ترکیب اصلی تیم کدام است که هنوز رونمایی نشده ‌. لیست تیم ملی را هم زیاد مرور کرده‌ایم و چیزی دستگیرمان نشده است.

 

مثلا در این 3 بازی سردار، طارمی، رضائیان، جهانبخش، شجاع، کنعانی، بیرو، حاج‌صفی، عزت‌اللهی، قدوس، قایدی، چشمی، محرمی، مغانلو، اسدی، محبی، کریم، میلاد محمدی، مجید حسینی، ابراهیمی و قلی‌زاده برای تیم ملی به میدان رفته‌اند

 

و فقط سیدحسین حسینی، پیام نیازمند، مهدی ترابی، سامان فلاح و آریا برزگر در این تورنمنت بازی نکرده‌اند و قاعدتا اگر قرار است از ترکیب اصلی تیم ملی رونمایی شود، این بازیکنان در آن قرار خواهند داشت. آخ که چقدر استرس داریم! کاش زودتر ترکیب اصلی تیم ملی را رو کنند. ما که دیگر طاقت نداریم.

 

قبول! برانکو از عمان اخراج نشده است ‌
یکی از رسانه‌ها که به شدت عاشق برانکو است، در مطلبی به عبارت «دیپورت برانکو از تیم ملی عمان» واکنش نشان داده است. دوستان مدعی شده‌اند که اگرچه نتایج عمان در جام ملت‌های آسیا فاجعه‌بار بوده و از گروهی آسان شامل عربستان، تایلند و قرقیزستان صعود نکرده‌ اما برانکو دیپورت یا اخراج نشده است.

 

او تا پایان جام ملت‌ها با فدراسیون فوتبال عمان قرارداد داشته و با پایان این قرارداد، همکاری دو طرف پایان یافته است. البته قطعا همینطور است و برانکو اخراج نشده ‌ اما واقعیت این است که نتایج این تیم آنقدر بد بود که اگر هم قراردادی وجود داشت، باز هم فدراسیون عمان برانکو را اخراج می‌کرد چرا‌که بعد از حدود 4 سال نشستن روی نیمکت این تیم، تقریبا هیچ رشد و تاثیر مثبتی در تیم ملی این کشور دیده نشد‌ .

 

اما خب به دوستان علاقه‌مند به برانکو برخورده که چرا بعضی از رسانه‌ها او را دیپورتی یا اخراجی اعلام کرده‌اند. جالب است که همین دوستان در همین رسانه‌ها معتقد بودند و هستند که کارلوس کی‌روش از ایران، کلمبیا، مصر و قطر اخراج شده است! و این در حالی است که او فقط در کلمبیا از هدایت تیم ملی این کشور برکنار شد

 

و در سایر تیم‌ها، مثل برانکو یا قراردادش به پایان رسید یا با توافقی دوطرفه قراردادش را فسخ کرد و جدا شد. از دید این دوستان کی‌روش در همه جا ناکام ‌ و یک بازنده بوده اما مشخص نیست این مرد همیشه بازنده و همیشه اخراجی چرا همین حالا از دو کشور مصر و الجزایر پیشنهاد دارد!‍

 

کدخبر: ۵۵۳۱۷۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر