کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۰۶۳
تاریخ خبر:

ایران- امارات؛ پنج گل زدیم، دوتاش قبول شد!

ایران- امارات؛ پنج گل زدیم، دوتاش قبول شد!

تیم ملی ایران پنج بار دروازه امارات را باز کرد اما فقط دو گل پذیرفته شد. به‌هرحال به ‌عنوان تیم اول گروه صعود کردیم و در مرحله بعد احتمالا با سوریه روبرو شویم

ملی پوشان فوتبال ایران موفق به کسب پیروزی چهار بر یک در شروع کارشان در جام ملت‌های آسیا شدند و پس از آن هم هنگ کنگ را با یک گل شکست دادند تا صعودشان را از گروه C قطعی کنند، اما شاگردان امیر قلعه‌نویی امشب هم با یک نمایش هجومی و زدن دو گل توسط مهدی طارمی و سه گل مردود در مقابل دریافت یک گل، به برتری دو بر یک برابر امارات رسیدند تا 9 امتیازی شوند و صدرنشینی را حفظ کنند و به استقبال دیدار بعدی در دور حذفی با سوریه بروند.

شرح گل‌ها:
ایران یک - امارات صفر (دقیقه 26: مهدی طارمی): پاس چیپ در عمق و استثنایی سردار آزمون از بالای سر دو مدافع امارات، در موقعیت تک به تک به مهدی طارمی رسید تا او با ضربه بغل پا دروازه خالد عیسی را باز کند.

ایران 2 - امارات صفر (دقیقه 65: مهدی طارمی): سردار آزمون با توپ‌ربایی عالی روی اشتباه خط دفاعی امارات خلق موقعیت کرد که پاس در عمق او را مهدی طارمی با شلیک دیدنی به کنج دروازه فرستاد.

ایران 2 - امارات 1 (دقیقه 3+90: یحیی الغسانی): پاس در عمق تماشایی بازیکنان امارات از زمین خودی به سمت چپ زمین برای یحیی الغسانی، نفوذ سریع، سرتوپ و شوت این بازیکن دور از دستان بیرانوند تبدیل به گل اول امارات شد.

اتفاق ویژه
تیم ملی ایران در کنار زدن دو گل، سه گل دیگر هم به ثمر رساندند که وی‌ای‌آر آنها را تایید نکرد تا پُرگل‌ترین پیروزی جام ملت‌های آسیا 2023 برای شاگردان قلعه‌نویی رقم نخورد. ضمن اینکه گل لحظات پایانی امارات کاری کرد تا آنها بخاطر تفاضل گل بهتر نسبت به فلسطین در جایگاه دوم قرار بگیرد.

محمدحسین کنعانی زادگان به دلیل دریافت اخطار و دو کارته شدن بازی بعدی در مرحله حذفی را از دست داد.

 

کدخبر: ۵۵۳۰۶۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر