کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۱۷۲۲
تاریخ خبر:

وضعیت متفاوت استقلال و پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستان

وضعیت متفاوت استقلال و پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستان

یحیی‌گل‌محمدی برخلاف، جواد نکونام برنامه‌ای برای تقویت تیم خود در نیم‌فصل دوم لیگ ندارد

استقلال در هفته‌های اخیر با بحران عجیبی در خط دفاعی روبرو شده بود. پس از مصدومیت محمدحسین مرادمند و ایمان سلیمی، کادرفنی آبی‌ها مجبور شد تا از صالح حردانی به عنوان فول بک راست استفاده کند و حتی در دقایق پایانی دربی پایتخت، استقلال بدون مدافع تخصصی بازی می کرد و حامدی فر در سمت راست، جلالی در چپ و چشمی در قلب خط دفاعی به کار گرفته شدند.

حالا از باشگاه استقلال خبر می رسد که نکونام قصد دارد تا خط دفاعی تیمش را در نیم فصل تقویت کند و دو گزینه کاملا آشنا نیز مدنظر آبی هاست. عارف غلامی و رافائل سیلوا که پایان فصل قبل به دلایل متفاوتی از استقلال جدا شدند، نفراتی هستند که ممکن است یکبار دیگر لباس این تیم را بر تن کنند.

سیلوا پس از لیگ بیست و دوم، به دلیل عدم دریافت مطالباتش قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد و خواستار دریافت 850 هزار دلار شده است. بخشی از این رقم مربوط به طلب فصل قبل است و بخش اعظم آن برای قرارداد امسال این مدافع برزیلی است ولی او قراردادش را فسخ کرده و این فصل نیز راهی تیمی نشده تا بتواند تمام رقم قرارداد امسالش را از استقلال بگیرد. این بازیکن حاضر شده با دریافت مبلغی بیشتر، به استقلال بازگشته و در نیم فصل دوم لباس این تیم را بر تن کند. در شرایطی که آبی ها تحت هر شرایطی باید این رقم را به مدافع برزیلی پرداخت کنند، سیلوا موافقت ضمنی خود را برای بازگشت اعلام کرده است.

عارف غلامی هم پس از پایان قراردادش، با مدیران باشگاه به توافق نرسید و در ادامه نتوانست با تیم‌های دیگر قرارداد ببندد. او هم مانند سیلوا بازیکن آزاد است و نکونام می تواند حتی هر دوی این بازیکنان را به تیمش اضافه کند.

برخلاف استقلال، سرمربی پرسپولیس هنوز لیستی برای جذب بازیکن ارائه نکرده است.

یحیی گل محمدی دلایل نتیجه‌ نگرفتن تیمش را علاوه بر خستگی ناشی از فشردگی مسابقات در دو هفته گذشته، نبود  بازیکن در پست‌های کلیدی می‌داند. از این رو قصد تقویت لیست بازیکنان را در نقل و انتقالات زمستانی دارد. با این حال او تمام تمرکز خود را روی سه دیدار باقیمانده تا پایان نیم فصل معطوف کرده تا همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند.

سرمربی سرخپوشان که برای جذب هر بازیکن چاره‌ای جز کنار گذاشتن یک بازیکن فعلی برای خالی کردن لیست خود ندارد هیچ بازیکنی را برای مذاکره اولیه به باشگاه معرفی نکرده است و لیست خرید زمستانی خود را پس از بازی آخر در دور رفت ارائه می‌کند.

گل محمدی همچنین قبل از اعلام لیست نهایی خود قصد دارد شرایط قرارداد آنها را بسنجد تا کمترین زمان برای جذب آنها توسط مدیریت صرف شود و بتوانند خیلی زود در تمرینات نیم فصل شرکت کنند.

منبع: ورزش3
کدخبر: ۵۵۱۷۲۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر