کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۱۵۲۰
تاریخ خبر:

پرسپولیس و استقلال چند شکایت علیه هم مطرح کردند؟

پرسپولیس و استقلال چند شکایت علیه هم مطرح کردند؟

بیش از 24 ساعت از برگزاری دربی می‌گذرد و هر چند ساعت یک بار خبر یک شکایت جدید از سوی یکی از دو طرف علیه طرف مقابل در رسانه‌ها منتشر می‌شود

بیش از 24 ساعت از برگزاری دربی می گذرد و هر چند ساعت یک بار خبر یک شکایت جدید از سوی یکی از دو طرف علیه طرف مقابل در رسانه ها منتشر می شود.

به گزارش هفت صبح، بلافاصله و با سوت پایان دربی پایتخت، سرخابی‌ها بیانیه‌هایی را منتشر کردند. ابتدا پرسپولیس نسبت به قضاوت موعود بنیادی‌فر و تصمیمات اتاق VAR اعتراض خود را با انتشار تصاویری اعلام کرد و سپس نوبت به استقلال رسید تا از یحیی گل‌محمدی شکایت کند.

در ادامه باشگاه پرسپولیس از جواد نکونام، علی سامره و سیدحسین حسینی شکایت کرد. دیروز ساعتی بعد از این که یک ویدئوی عجیب از واکنش خداداد افشاریان پس از گل استقلال در فضای مجازی منتشر شد، روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که از رئیس کمیته داوران شکایت خواهد کرد. جالب این که حتی محمدرضا احمدی گزارشگر دربی هم از این شکایت ها در امان نمانده و باشگاه پرسپولیس با ادعای گزارش جانبدارانه علیه این تیم از او شکایت کرد!

پرسپولیس همچنین از باشگاه استقلال به دلیل  رعایت نکردن سقف قرارداد و استفاده از بازیکن غیرمجاز شکایت کرد.‌ در نامه این باشگاه به تخلفات متعدد باشگاه استقلال در ثبت قراردادها، دور‌ زدن قانون، ارائه مدارک جعلی به سازمان لیگ و استفاده از بازیکن غیرمجاز اشاره شده است. این باشگاه دیروز پس از پایان دربی هم از تیم داوری بازی به فدراسیون فوتبال شکایت کرده بود. البته استقلالی ها هم بیکار ننشستند. امروز فرشید سمیعی، عضو هیئت مدیره آبی پوشان در ضمن تأیید این موضوع اعلام کرد که باشگاه استقلال با استناد به ماده ۶۱ که در مورد بازیکن غیرمجاز است و مواد ۵۱ و ۱۱۷ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال، از باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم رعایت سقف بودجه شکایت کرده است.

ساعتی پیش هم خبر رسید که پرسپولیس از ماساژور استقلال به دلیل شادی پس از گل غیر اخلاقی شکایت کرده است!

چند دقیقه پیش هم باشگاه استقلال با انتشار یک ویدئو، از محمدحسین کنعانی زادگان، شهاب زاهدی و علی نعمتی به دلیل انجام رفتار تحریک آمیز مقابل هواداران استقلال شکایت کرد!

 

کدخبر: ۵۵۱۵۲۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر