کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۷۸۲۴
تاریخ خبر:

تغییر ظاهر بحث‌برانگیز بن افلک که سوژه شد

تغییر ظاهر بحث‌برانگیز بن افلک که سوژه شد

دلیل تغییر ظاهر بن افلک، جنیفر لوپز ‌است؟

بن افلک و جنیفر لوپز هفته ی گذشته به همراه پسر آقای بازیگر به تماشای یک مسابقه ی بسکتبال رفته بودند. این حضور اما بحث برانگیز شده است، چرا که به نظر می رسید چهره ی افلک دچار تغییراتی شده، امری که گمانه زنی و اظهارنظر کاربران شبکه های اجتماعی را به دنبال داشته است.

جنیفر لوپز، بن افلک و پسرش شب مفرحی را در کنار یکدیگر در یک مسابقه بسکتبال سپری کردند

جنیفر

جنیفر لوپز با پوتین هایی براق، یک شلوار جین، یک تیشرت نیمه تنه ی سفید رنگ و یک کت شیک به همراه یک جفت گوشواره حلقه ای طلایی رنگ به تماشای این مسابقه آمده بود.

بن افلک هم استایلی راحت را انتخاب کرده بود. او یک شلوار جین، یک پیراهن فلانل، یک کت آبی نفتی و کلاهی به همان رنگ داشت.

کاربران متوجه شدند بن افلک کمی متفاوت از قبل به نظر می رسد

بن افلک

انتشار تصاویر حضور جنیفر لوپز و بن افلک در این مسابقه ی فوتبال واکنش کاربران را به دنبال داشت که معتقد بودند چهره ی آقای بازیگر با ظاهر معمولی که از او شناخته می شود، متفاوت است. شبکه های اجتماعی مملوء از کامنت هایی شد مانند «بن خیلی فرق کرده است، اصلاً شبیه خودش نیست» و «بن افلک غیر قابل شناسایی شده». برخی حتی انگشت اتهام را به سمت زندگی مشترکشبا جینفر لوپز بردند و معتقد بودند «بن با جنیفر ۱۰ سال پیر شده است».

برخی کاربران اما تغییرات ظاهری افلک را چیز بدی ندانستند. در عوض، آن ها به این نکته اشاره کردند که افلک در این برنامه ی خانوادگی واقعاً شاد به نظر می رسید. کاربری نوشته: «بن اینجا در کنار پسرش خیلی خوشحال به نظر می آید». کاربر دیگری هم نوشته: «خانواده ی زیبایی هستند. همه شان به خوبی باهم کنار می آیند».

به عقیده ‌ برخی کاربران ممکن است دلیل تغییر ظاهر بن افلک، جنیفر لوپز بوده باشد

تقریباً هر حضور جنیفر لوپز در انظار عمومی زیر ذره بین می رود و این بار نیز از این قاعده مستثنی بود. برخی کاربران معتقدند لوپز رقابت و چشم و هم چشمی زیادی با جنیفر گارنر، همسر سابق افلک دارد، انتقادی که لوپز قبلاً هم با آن مواجه شده بود.

برخی هم لوپز را مسئول تغییر ظاهر افلک و فاصله گرفتن او از چهره ی معمولش دانستند. به علاوه، برخی این انتقاد را مطرح کردند که لوپز می توانست به افلک و پسرش اجازه دهد از وقت گذرانی در کنار هم لذت ببرند بدون اینکه همیشه در مرکز توجهات باشند.

علیرغم همه ی این بحث ها، افلک و لوپز در تصاویر مسابقه ی بستکبال در کنار یکدیگر خوشحال به نظر می رسیدند.

 

منبع: روزیاتو
کدخبر: ۵۵۷۸۲۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر