کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۳۵۸
تاریخ خبر:

آنالیز | تخمین درباره کنداکتور سریالی نوروز و رمضان

آنالیز | تخمین درباره کنداکتور سریالی نوروز و رمضان

ترکیب احتمالی سریال‌ها‌ در عید نوروز و ماه رمضان

روزنامه هفت صبح| 22 اسفند ماه رمضان شروع می‌شود و سریال‌های مناسبتی تلویزیون روانه آنتن می‌شوند. همزمانی این ماه با نوروز 1403 باعث شده سریال‌ها با نگاهی به این دو مناسبت در کنداکتور قرار داده شوند. نتیجه قطعی اما هنوز اعلام نشده است.


منظر اول| ترکیب نسبتا قطعی

این شنیده موثق است که تلویزیون تصمیم دارد دو سریال کمدی و یک سریال جدی برای نوروز و رمضان پخش کند. بر اساس جستجوها دو احتمال به دست آمده: عزم مدیران سیما این است که از بازه طلایی نوروز و رمضان استفاده‌ای کامل ببرند و تمرکز آن‌ها برای بالا رفتن مخاطب، پخش دو سریال کمدی «نون خ 5» و «زیر خاکی 4» است.

 

به‌ویژه این که هر دو سابقه‌ای خوب پیش بینندگان دارند و حتی اگر کیفیت‌شان بالا نباشد، کف مخاطب را خواهند داشت. گفته می‌شود فصل پنجم «نون خ» روی آنتن شبکه یک می‌رود و فصل چهارم «زیرخاکی» این بار به جای شبکه یک از شبکه سه پخش خواهد شد. سریال «رستگاری» که اثری جدی است هم به عنوان گزینه اصلی برای پخش از شبکه دو در نظر گرفته شده. این سریال را مسعود ده نمکی کارگردانی کرده است که آثار پیشین او با اقبال بالا مواجه نشدند.


منظر دوم| ترکیب احتمالی

احتمال دیگری که زمزمه آن شنیده می‌شود، از این قرار است: شبکه یک فصل پنجم سریال «نون خ» ساخته سعید آقاخانی را پخش خواهد کرد و این یک تصمیم قطعی است. شبکه سه اما شاید سراغ «طلاق» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی برود. این سریال تولیدی طولانی داشته و از سوژه‌ای جنجالی برخوردار است؛ حتی طبق شنیده‌ها تندتر از «گاندو» است. شبکه سه تجربه پخش «گاندو» در نوروز را دارد و از این تصمیم هم راضی است.

 

بنابراین بعید نیست بار دیگر سراغ یک سریال غیر کمدی و بحث برانگیز برود و این‌گونه نگاه‌ها را به سمت خود جلب کند. گزینه نسبتا قطعی شبکه دو همان «رستگاری» است. با این حال نام سریال جدی «فراری» هم به میان آمده. همان طور که از سریال کمدی «بدل» برای پخش احتمالی از شبکه سه یاد می‌شود اما شانس این دو برای رسیدن به آنتن رمضان و نوروز شبکه دو و سه کمتر از دیگر گزینه‌ها است.

  

 

کدخبر: ۵۵۴۳۵۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر