کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۵۸۲
تاریخ خبر:

داستان فوتوکال سحر

داستان فوتوکال سحر

ظهور دوباره بازیگر محبوب سریال‌های کمدی بعد از یک اسپاسم زودگذر

روزنامه هفت صبح، نگین باقری| دیروز عکس‌های سحر جعفری‌جوزانی در جشنواره فیلم فجر همه حواس‌ها را از بقیه بازیگران فرش قرمز پرت کرد. کاربران شبکه‌های اجتماعی متمرکز شده بودند روی چهره او. بازیگر محبوب سریال قهوه تلخ که یک دهه قبل به عنوان یک بازیگر طنز و جدا از شهرت پدرش به عنوان کارگردان مطرح شده بود. 

 

ماجرا مربوط به  نشست خبری فیلم بهشت تبهکاران ساخته مسعود جعفری جوزانی است که دیروز در برج میلاد برگزار شد. فارغ از اینکه موضوع فیلم چیست و دیگر بازیگران آن چه کسانی هستند، در مراسم فوتوکال، دختر آقای کارگردان با پالتوی نارنجی خود بیشتر از بقیه به چشم همه دوربین‌ها آمد. عکاسان هم که احتمالا متوجه تغییرات خانم بازیگر شده بودند روی او زوم کرده و چندین شات مختلف منتشر کردند.

 

بعد از انتشار عکس‌ها کاربران شبکه‌های اجتماعی متوجه یک تغییر بزرگ در صورت سحر شدند. با کنار هم گذاشتن عکس قدیم و جدید او به نظر می‌رسید که یک انقلاب در صورت بازیگر 45ساله رخ داده. چه انقلابی؟ برای مثال کاربری که به نظر می‌رسید روی مسائل پزشکی زیبایی مسلط است نوشته بود که او روی گونه خود فیلر تزریق کرده و حجم و فرم چانه یا زاویه فک کشیده شده است. تغییر دیگر تزریق فیلر لب است.اتفاق دیگر افتادگی پلک او بود که روی چشم فشار می‌آورد. مجموع همه ‌این‌ها خانم بازیگر را متفاوت از قبل کرده بود.

 

 اسپاسم شدید فک خانم جوزانی 
سال 1400 ویدئو ناراحت‌کننده‌ای از این بازیگر منتشر شد. ویدئویی که در آن ماسک خود را برمی‌داشت و به سختی با مخاطبان اینستاگرامش حرف می‌زد. او گفت که به دلیل دندان عقل نهفته به دندانپزشکی مراجعه می‌کند و پزشک برای او تشخیص اسپاسم شدید می‌دهد که هیچ ربطی هم به دندان عقل ندارد.

 

ماجرا را از زبان خودش بخوانید که می‌گفت: «دندان‌های عقل من نهفته بوده و سال‌ها قبل دکتر خیلی خوبی به من پیشنهاد کرد که چون دندان‌های عقل من با اعصاب درگیر است نکشیدن آن‌ها بهتر از کشیدن بوده. اما در این مدت هر چند وقت یکبار درد داشتم.» 

 

او بعد از چند وقت درد به پزشک مراجعه کرده و  به او می‌گوید که باید فوری داخل فک را بوتاکس کند. درنتیجه داخل فک و دندان‌های جلویی و فک پایین بوتاکس تزریق می‌شود. پدرم به دکتر تاکید داشت که من دخترم را برای یک مصاحبه طی روز‌های آینده مقابل دوربین خواهم برد و دکتر گفت که هیچ تغییری در صورت و تکلم بیمار به وجود نخواهد آمد.» 

 

دو روز پس از تزریق، صورت او کج می‌شود و حالت افتادگی پیدا می‌کند به طوری که وقتی دست خود را از زیر فک برمی‌دارد، فک می‌افتد. این اسپاسم صورت یک نوع فشردگی اعصاب صورت است. یک نوع انقباض غیر عادی در یک سمت صورت که به شکل غیر عادی مانع حرکت صورت می‌شود. بعد از تحقیق متوجه می‌شود که او دچار بیماری ولز شده است.

 

بعد از گذشت 4 ماه از فلج شدن فک و از دست رفتن قدرت تکلم، سحر یک ویدئو دیگر در اینستاگرام خود گذاشت که این‌بار می‌توانست کاملا به راحتی حرف بزند یا به قول خودش بعد از مدت‌ها بتواند جلوی دوربین بگوید: «سلام دوستان».

 

در نهایت سحر در همان ویدئو خبر داد که انتشار فیلم فلج شدنش کمک می‌کند تا با بیمارستانی در هانوفر آلمان درمانش را پیش ببرد و خوب بشود. بسیاری از افراد گمانه‌زنی کرده بودند که این تغییرات جدید هم احتمالا بخشی از روند درمان او بوده. 

 

جوزانی در اینستاگرام معمولا به معرفی شعر، کتاب یا فیلم و سریال می‌پردازد. مرور همه پست‌ها نشان می‌دهد عمده تغییرات از سال 1401 شروع شده و احتمالا عکاسی حرفه‌ای و تنظیم نور در روز گذشته باعث شده که تازه امسال به چشم همه بیاید.

 

این اولین‌بار نیست که تغییرات چهره‌ها به چشم کاربران شبکه های اجتماعی می‌آید. تیرماه سال قبل سارا بهرامی بود که مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. جراحی بینی، تزریق لب و میکروبلیندینگ کمترین تغییراتی بود که در صورت این بازیگر نقش اول فیلم دارکوب به چشم همه آمد.

 

از سحر چه می‌دانیم؟
بیشتر افراد سحر جعفری جوزانی را از سریال نقطه چین مهران مدیری می‌شناسند. بعد از این در چند سریال دیگر هم همکاری خود را با مدیری ادامه داد و کم کم به یکی از زنان موثر ژانر کمدی تبدیل شد. و البته همان قهوه تلخ مشهور.   

 

عملا فعالیت هنری او از دهه 90 به پایان رسیده. قبل از این اثر اخیر که دیروز نشست خبری آن برگزار شد، آخرین فیلم مهم سینمایی که در آن بازی کرده «دعوت» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا (1387) بوده و آخرین کار  تلویزیونی او هم بازی در «گنج مظفر» به کارگردانی مهران مدیری بوده  است. به سال 1392.

 

کدخبر: ۵۵۳۵۸۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر