کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۸۶۱
تاریخ خبر:

آنالیز | حضور کمرنگ جناب‌خان در جام آرزوها

آنالیز | حضور کمرنگ جناب‌خان در جام آرزوها

‌‌دلیل جناب‌خان برای عدم حضور در اکثر قسمت‌های ‌جام آرزوها.

روزنامه هفت صبح| شبکه نسیم روی بازگشت جناب‌خان مانور زیاد داد. با این حال سهم این شخصیت عروسکی از برنامه «جام آرزوها» اندک است.


منظر اول| سهم از برنامه 
با پایان «خندوانه» خیلی‌ها دلتنگ جناب‌خان بودند. در‌نهایت این عروسک دوست‌داشتنی، در شب یلدای امسال به شکل تلفنی در برنامه «نسیمی‌شو» حاضر شد و توضیح داد که با ویژه‌برنامه «جام آرزوها» دور تازه‌ای از فعالیت خود را شروع خواهد کرد.


جناب‌خان یکی از عوامل جذابیت برنامه در قسمت یک بود که دوئلی قابل قبول با مجری (پژمان بازغی) و مهمان (یحیی گل‌محمدی) داشت. درباره جزئیاتش نوشتیم و این را هم اشاره کردیم که تفاوت بازغی با رامبد جوان و نیز فضای خلوت «جام آرزوها» باعث شده، کیفیت حضور جناب‌خان در حد و اندازه «خندوانه» نباشد.

اتفاق عجیب اینکه همین میزان سهم اندک او از برنامه، به مرور کمتر شد و در همه قسمت‌ها حضور ندارد. البته اگر این تصمیم را محمد بحرانی به عنوان صداپیشه «جناب‌خان» گرفته است؛ آفرین به او! چرایی‌اش را در ادامه شرح می‌دهیم.


منظر دوم| افت برنامه 
شروع «جام آرزوها» به دلیل حضور یحیی گل‌محمدی و علی پروین خوب و با کیفیت بود. این دو چهره فوتبالی، حرف‌هایی جذاب زدند و وزن برنامه را بالا بردند. در ادامه اما مهمان‌ها همان‌هایی هستند که در اغلب محصولات تلویزیونی و خانگی دیده می‌شوند.
آنالیز 02

مثلا علیرضا نیکبخت‌واحدی در دیگر برنامه‌های فوتبالی با موضوع جام ملت‌های آسیا هم شرکت می‌کند. سارا منجزی‌، حمید عسکری، ایرج نوذری و ... دیگر مهمانان «جام آرزوها» بوده‌اند. افت محسوس وزن مهمان به همراه تکراری شدن مباحث به برنامه لطمه‌ای شدید زد .


به اینها بیفزایید آیتم‌های کلیشه‌ای و نه‌چندان خاصی که از قطر تولید و پخش می‌شود. زمان طولانی و نداشتن نکات خاص، این آیتم‌ها را خسته‌کننده کرده است. ظاهرا محمد بحرانی به درستی متوجه کیفیت پایین «جام آرزوها» بوده و به همین دلیل در همه قسمت‌ها حضور نیافته.  

 

کدخبر: ۵۵۲۸۶۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر