کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۰۱۲
تاریخ خبر:

دیدن این فیلم‌ها را امروز و فردا از دست ندهید

دیدن این فیلم‌ها را امروز و فردا از دست ندهید

خلاصه‌ای درباره فیلم بادیگارد با بازی پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، شیلا خداداد و فیلم‌های مظنونین همیشگی و خوب، بد، زشت.

روزنامه هفت صبح| بادیگارد؛ این فیلم درباره بادیگاردی به‌نام حیدر است که ایفای نقش آن را پرویز پرستویی برعهده دارد. او یک محافظ شخصیت باسابقه و قدیمی است که از اوایل انقلاب همواره وظیفه محافظت از شخصیت‌های بلندپایه نظام را برعهده داشته و حالا در مأموریتی به همراه یکی از نمایندگان مجلس، عملکردش باعث حساسیت نهادهای حراستی می‌شود.

 

آن‌ها معتقدند حاج‌حیدر در حفاظت از نماینده مجلس کوتاهی کرده است. همزمان از حیدر، می‌خواهند حفاظت یکی از دانشمندان جوان هسته‌ای کشور را بر‌عهده بگیرد و همین تصمیم تبدیل به چالشی جدید برای او می‌شود.

 

بادیگارد/ جمعه/ 16/ شبکه دو

کارگردان: ابراهیم حاتمی‌کیا

تهیه‌کننده: احسان محمدحسنی

نویسنده: ابراهیم حاتمی‌کیا

بازیگران: پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، شیلا خداداد

محصول: ایران/ 1394

 

‌مظنونین همیشگی/ پنجشنبه/ ساعت 21/ شبکه نمایش
پس از انفجار یک قایق در لنگرگاه سن‌پدرو، پلیس ۲۷ جسد و مقداری مواد مخدر به ارزش میلیون‌ها دلار را در کنار این قایق منهدم شده، پیدا می‌کند. تنها نجات‌یافتگان این حادثه نیز که دچار سوختگی شدید شده‌اند، تعدادی توریست مجارستانی و مردی به اسم وربرل کینت هستند. کینت توسط پلیس تحت فشار گذاشته می‌شود تا آنچه را که در قایق اتفاق افتاده بازگو کند. داستان باورنکردنی او درباره خودش و چهار جنایتکار همدستش است که توسط فردی مرموز با هویتی پنهان به شکلی عجیب گرد‌هم جمع شده‌اند.
 

کارگردان: برایان سینگر

تهیه‌کننده: برایان سینگر

نویسنده: کریستوفر مک‌کوری

بازیگران: کوین اسپیسی، بنیسیو دل تورو، استیون بالدوین

محصول: آمریکا/ 1995

 

 

 خوب، بد، زشت/ جمعه/ ساعت 1 بامداد/ شبکه نمایش
یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های کلاسیک تاریخ سینما در ژانر وسترن محسوب می‌شود که فیلم‌بازهای بسیاری با آن خاطره دارند. در میان سینمادوستان ایرانی، دوبله درخشان فیلم هم برای این محبوبیت مزید بر علت شده است. خوب و زشت که هر دو کلاهبردارند با هم کار می‌کنند و با شگرد خاصی به گول زدن کلانترهای مناطق مختلف و پول درآوردن از این راه می‌پردازند. بد اما آدمکشی حرفه‌ای است که به‌خاطر پول حاضر به انجام هر کاری است. این سه نفر برای گنجینه‌ای ۲۰۰ هزار دلاری در مقابل هم قرار می‌گیرند.

 

کارگردان: سرجیو لئونه

تهیه‌کننده: آلبرتو گریمالدی

فیلمنامه: سرجیو لئونه، لوچانو وینچنزونی

بازیگران: کلینت ایستوود، لی‌وان کلیف و ایلای والاک

محصول: آمریکا/ 1966

 

 

 

 

 

 

کدخبر: ۵۵۲۰۱۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر