کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۱۵۶۹
تاریخ خبر:

آنالیز| روزهای پر خبر فردوسی‌پور

آنالیز| روزهای پر خبر فردوسی‌پور

در اتفاقی غافلگیرکننده، عادل فردوسی‌پور بار دیگر پشت میکروفن گزارشگری نشست.

روزنامه هفت صبح| در چند روز اخیر نام عادل فردوسی‌پور زیاد در رسانه‌ها دیده می‌شود؛ بخش زیادی از این اتفاق به دلیل بازگشت او به گزارشگری است.

 

منظر اول| متن
در اتفاقی غافلگیرکننده، عادل فردوسی‌پور بار دیگر پشت میکروفن گزارشگری نشست؛ درست بعد از هزار و هشتاد و هفت روز. البته همانطور که می‌دانید او فقط بخش‌هایی از دربی صد و دوم پایتخت را گزارش کرده؛ آن هم نه برای تلویزیون بلکه برای اپلیکیشن فوتبال 360 .

 

همین مقدار اما مورد توجه قرار گرفته و بریده‌های آن به کرات در فضای مجازی دست به دست می‌شود. فردوسی‌پور بعد از چالش با تلویزیون، در قامت مجری و گزارشگر دیده نشد و فقط یک بار در 29 آذر 99 از طریق صفحه فارسی اینستاگرام ای‌اف‌سی، مسابقه پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان هیوندای کره‌جنوبی را گزارش کرد.

 

فردوسی‌پور علاوه بر گزارش بخش‌هایی از دربی، به‌عنوان مجری هم مقابل دوربین نشست؛ این بار مهمان‌ها از جنس پژمان جمشیدی و همایون شجریان نبودند بلکه مصاحبه با یحیی گل‌محمدی انجام شد؛ آن ‌هم از طریق اسکایپ. به‌نظر می‌رسد فردوسی‌پور حضوری فعال‌تر در فوتبال 360 خواهد  داشت.

 

منظر دوم| حاشیه
روز گذشته تصویری از فردوسی‌پور منتشر شد و برخی رسانه‌ها از حضور او در مراسم خاکسپاری مادر محمدحسین میثاقی خبر دادند. در حالی که بازار نقد و نظر و کامنت داغ بود، اصل اتفاق تکذیب شد. در واقع تصویر مذکور قدیمی و مربوط است به سال 98 و حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم مرحوم مهدی شادمانی.

 

دیگر حاشیه این مجری و گزارشگر چند روز پیش رقم خورد؛ جایی که پیمان جبلی رئیس صدا و سیما درباره بازگشت عادل فردوسی‌پور گفته بود:« نمی‌توانم اسم این شخص را بیاورم چون باعث می‌شود به او وزن بدهم. بالاخره در این موارد باید چه کار کنیم؟

 

جایی که فکر می‌کنیم این چهره را نمی‌شود مدیریت کنیم، شخص دیگری را جایگزین می‌کنیم.» این اظهارنظر هم بازتاب زیادی داشت و در نهایت به نفع عادل فردوسی‌پور تمام شد. صحبت‌های مدیر شبکه سه درباره سلبریتی‌ها بهانه‌ای دیگر بود برای حمایت علاقه‌مندان فردوسی‌پور از او.

 

 

 

 

 

 

کدخبر: ۵۵۱۵۶۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر