کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۰۷۲
تاریخ خبر:

ایرج ملکی تاییدصلاحیت خود در انتخابات مجلس را تایید کرد

ایرج ملکی تاییدصلاحیت خود در انتخابات مجلس را تایید کرد

ایرج ملکی می‌گوید ممکن است برای انتخابات ریاست‌جمهوری هم ثبت‌نام کند

ایرج ملکی بعد از تایید صلاحیتش در انتخابات مجلس در گفتگو با تی وی پلاس درباره احتمال رای آوردنش گفت: اگر رای بیاورم علاوه بر دو میلیون مردم کرمانشاه، دین 30 میلیون ایرانی گردنم است و اگر رای نیاورم تکلیف از من ساقط است و برعهده دیگران است و در این کار موفق باشند. اگر زمانی ایرج ملکی ریس‌جمهور هم شوم مسئولیتم بیشتر است.

فرهیختگان روز گذشته نوشت ایرج ملکی که بواسطه ساخت فیلم‌های کوتاهش در فضای مجازی مشهور شده است برای حضور در انتخابات مجلس تایید صلاحیت شده است.

ایرج ملکی با ساخت فیلم کوتاه «مزاحمت ۱» در سال ۱۳۸۶ با شوخی کاربران فضای مجازی بر سر زبان‌ها افتاد و در سال‌های بعد به‌همین دلیل پا به تلویزیون و برنامه ریلتی‌شوهای شبکه سینمای خانگی گذاشت. ایرج ملکی متولد کرمانشاه که دارای لیسانس روابط عمومی و مهندسی کامپیوتر و فوق لیسانس علوم ارتباطات اجتماعی است، با بازی در کلیپ‌های طنز در آپارات و شبکه اجتماعی اینستاگرام به شهرت رسید.

ایرج ملکی مشهور به عنوان نامزد انتخاباتی ثبت نام کرده است تا نماینده مجلس کرمانشاه شود و تایید صلاحیت شده است، عصر ایران در واکنش به این خبر نوشت: او در کرمانشاه سال‌ها قبل چند فیلم کوتاه هشدار دهنده درباره آسیب‌های اجتماعی با موضوعات مختلف ساخته بود. بعد از گسترش پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی این فیلم‌ها در میان کاربران کشف شد و اصطلاحا سوژه خنده فضای مجازی شد. بعد از این اتفاق ایرج ملکی به جای اینکه ناراحت شود و یا انزوا و گوشه گیری پیشه کند از این موقعیت یک فرصت ساخت و با اتکا بر شناخته شدنش در شبکه‌های اجتماعی شروع کرد به فعالیت بیشتر در زمینه طنز. ملکی بر اساس قوانین تمام شرایط لازم مانند تحصیلات و ... برای کاندید شدن را داشته است برای همین تایید شده است، پس بهتر است که به این انتخاب او مانند انتخاب‌های همه افراد دیگر احترام بگذاریم. یادمان نرود زلنسکی رئیس جمهور اوکراین هم یک کمدین بود.

 مردم کرمانشاه قبل تر نشان داده‌اند که انتخاب‌های خاص در سابقه آنها وجود دارد مانند انتخاب اسماعیل ططری برای نمایندگی دوره چهارم و ششم مجلس که وعده داده بود: «نام شهر کرمانشاه را از باختران دوباره به همان کرمانشاه برمی‌گردانم» و برگرداند. اتفاقا شاید معروفترین نماینده مجلس کرمانشاه هم اسماعیل ططری است برای روش‌های متفاوتی که در مجلس از خود نشان داد. 

کدخبر: ۵۵۴۰۷۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر