کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۱۳۹
تاریخ خبر:

بهترین مارک شلوار جین زنانه

بهترین مارک شلوار جین زنانه

رپورتاژ آگهی|شلوارهای جین یکی از شیک‌ترین و پرکاربردترین لباس‌ها در هر کمدی و به خصوص کمد بانوان هستند که از گذشته تا به امروز بسیار محبوب بوده‌اند.

این شلوارها به دلیل راحتی و استایل شیکی که دارند به راحتی با لباس‌های اسپورت و حتی رسمی و مجلسی ست می‌شوند و برای اکثر موقعیت‌ها انتخاب ایده آلی محسوب می‌شوند. شلوارهای جین توسط برندهای مختلفی در سراسر جهان تولید شده و به کشورهای مختلف عرضه می‌شوند. اگر شما هم به دنبال یک شلوار جین باکیفیت با عمری طولانی هستید، در این راهنما از پوشاک ایرانیان با معرفی بهترین مارک شلوار جین زنانه همراه ما باشید.

برند Frame

فریم یکی از مارک‌های مطرح آمریکایی در زمینه تولید و عرضه انواع شلوار جین زنانه است که در ایران کمتر کسی با آن آشناست. این برند با الهام گرفتن از سبک لباس فرانسوی‌ها بر هنر تولید شلواری بگ و گشاد جین زنانه تسلط یافته و محصولات خود را با قیمت بالایی به بازار جهانی عرضه می‌کند.

برند Levi's

Levi's یکی از قدیمی‌ترین و کلاسیک‌ترین برندها در زمینه تولید انواع شلوار زنانه و جین است که در سال 1953 تاسیس شد و حتی پرنسس دایانا نیز از طرفداران اصلی این برند بوده است. اگر به دنبال باکیفیت‌ترین شلوارهای جین زنانه هستید، پیشنهاد می‌کنیم لباس‌های این برند را امتحان کنید!

برند Grlfrnd

برند Grlfrnd هر سبک از لباس‌های خود را با نام مشهورترین مدل‌های جهان نام گذاری می‌کند. کیفیت همه شلوار‌های جین گرلفرند با گذشت زمان بهتر و بهتر می‌شود و از پارچه‌های باکیفیت و طراحی ظریف و شیکی در لباس‌های خود استفاده می‌کند که باعث می‌شود ظاهر جذابی برای شما به ارمغان آورد. با خرید شلوار جین پرطرفدار Grlfrnd می‌توانید با جدیدترین و بهترین‌‌ لباس‌های روز همراه شوید.

برند Gap

مارک Gap یکی دیگر از مارک‌هایی است که با لباس‌های بسیار باکیفیت خود شناخته می‌شود و اجناس آن در بازار جهانی با استقبال طیف گسترده‌ای از مردم مواجه شده است. این برند در سال 1969 میلادی تاسیس شد و یکی از بهترین‌ها در زمینه تولید انواع شلوارهای جین در سراسر جهان است. اگر شما هم به دنبال شلوار جینی با جنسی فوق العاده و راحتی بالا هستید، بهتر است جین‌های گپ را نیز امتحان کنید.

برند ماوی mavi

ماوی یکی از برندهای مطرح ترکیه است که در سال 1991 میلادی فعالیت خود را به طور تخصصی در زمینه طراحی و تولید انواع شلوارها و سایر لباس‌های جین آغاز کرد. هدف اصلی این برند در واقع تولید شلوارهای جینی بود که در عین شیک و سادگی، رنگ آبی دریای مدیترانه را به نمایش بگذارند. برند ماوی امروزه در کشورهای مختلفی از جمله آمریکا، استرالیا، هلند و ... نمایندگی داشته و محصولات باکیفیتی را عرضه می‌کند.

برند زارا Zara

زارا یکی از پرآوازه‌ترین و مشهورترین برندهای فست فشن در سراسر دنیاست که در اغلب کشورهای جهان نمایندگی دارد و لباس‌های به روز و متنوعی را در همه زمینه‌ها به فروش می‌رساند. آیتم‌های جین این برند و به خصوص شلوارهای جین آن بسیار مشهورند و تنوع بسیار بالایی دارند. اجناس زارا در میان ایرانیان از محبوبیت بالایی برخوردار است، اما در کشور ما نمایندگی ندارد و برخی از فروشگاه‌های اینترنتی لباس آیتم‌های مورد نظر مشتریان را از فروشگاه‌های دیگر خریداری کرده و به طور مستقیم به دست ما می‌رسانند.

خرید شلوار جین ایرانی- معرفی بهترین برند شلوار جین در ایران

برند LTB

این برند نیز جزو برندهای مشهور ترکیه‌ای است که در سال 1994 در استانبول تاسیس شد و از آن زمان تا به امروز لباس‌های متنوع و بسیار باکیفیتی را وارد بازارهای ترکیه و حتی بازارهای جهانی کرده است. شلوارهای جین LTB نیز از کیفیت و تنوع بالایی برخوردارند و همچنین نسبت به سایر برندهای خارجی نیز قیمت مناسب‌تری را شامل می‌شوند.

برند کراس جین

کراس جین یکی دیگر از برندهای تولید لباس ترک است که در سال 1990 تاسیس شده است و از زمان فعالیت خود تا به امروز جزو تولید کنندگان بسیار موفق لباس در ترکیه و حتی در اروپا بوده است. محصولات کراس جین اعم از شلوار مردانه و زنانه و سایر انواع لباس‌ها کیفیت بالایی دارند و در بیش از 3000 فروشگاه در دنیا عرضه می‌شوند.

برند ناریان

ناریان از جمله برندهای داخلی در زمینه طراحی و تولید انواع شلوارهای جین است که قیمت بسیار مناسبی دارند و اجناس آن در میان قشر جوان محبوب است. اگر شما هم به دنبال یک برند ایرانی باکیفیت برای خرید شلوارهای جین مام، استریت، بگ و یا اسکینی هستید، می‌توانید محصولات متنوع ناریان را از فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور به صورت حضوری و یا آنلاین خریداری کنید.

برند پاتن جامه

پاتن جامه یکی از برندهای مشهور ایرانی است که فعالیت خود را از سال 1373 آغاز کرده است و طیف متنوعی از انواع لباس و همچنین شلوارهای جین را در فروشگاه‌های سراسر کشور عرضه می‌کند. هدف اصلی این برند تولید لباس با الیاف طبیعی و باکیفیت است و سعی دارند با برندهای مشهور خارجی به رقابت بپردازد. اگر شما هم قصد دارید لباس‌های این برند را خریداری کنید و تنوع لباس‌های آن را ببینید، می‌توانید سری به وب سایت اینترنتی پوشاک ایرانیان بزنید.

برند هوگرو

لباس‌ها و شلوارهای جین زنانه و مردانه‌ای که توسط هوگرو تولید می‌شوند، بسیار متنوع هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند و اجناس آن در سال‌های اخیر مورد علاقه بسیاری از خریداران قرار گرفته‌اند. طراحی شیک و خلاقانه این برند و داشتن تنوع بالا موجب محبوبیت هوگرو در میان سایر برندهای داخلی شده است.

برند سله بن

یکی از برندهای مشهور ایرانی که احتمالا شما نیز با لباس‌های متنوع و باکیفیت آن آشنا هستید، سله بن است. سله بن در زمینه تولید انواع شلوار جین و لباس‌های زنانه و مردانه فعالیت دارد و طرح و رنگ لباس‌های آن به قدری جذاب است که توجه تمامی قشرها و به خصوص قشر جوان را به خود جلب کرده است.

خرید بهترین مارک شلوار جین زنانه

شلوارهای جین جزو پرکاربردترین آیتم‌های هر کمد لباسی به شمار می‌روند که از گذشته تا به امروز توسط برندهای خارجی و داخلی زیادی در انواع طرح و رنگ‌ها تولید شده و به بازار عرضه شده‌اند. در این مقاله به معرفی برخی از بهترین برندهای خارجی و داخلی تولید شلوار جین پرداختیم. اگر شما هم قصد دارید شلوارهای جین را با کیفیت بالا و طرحی جذاب از میان طیف گسترده‌ای از برندها، خریداری کنید بهتر است سری به شعبات حضوری فروشگاه پوشاک ایرانیان و یا وب سایت اینترنتی آن بزنید و لباس مورد نظر خود را با قیمتی بسیار مناسبت‌تر از سایر فروشگاه‌ها خریداری کنید.

 

کدخبر: ۵۵۲۱۳۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر