کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۸۴۰۹۳
تاریخ خبر:

سناتور قاچاقچی اسلحه و مخالف بازی های ویدئویی به زندان رفت

لیلاند یی، سناتور پیشین ایالت کالیفرنیا آمریکا که زمانی قصد داشت مجوز انتشار بازی‌های خشن را باطل کند، خود به دلیل ارتکاب جرم‌های مختلف مانند قاچاق اسلحه به پنج سال حبس محکوم شده است.

Liland Yee، یکی از سیاست‌مداران سابق آمریکا است که پیوند جالبی بین وی و بازی‌های ویدیویی است؛ چرا که یی در سال ۲۰۱۱ سعی در اجرای طراحی داشت تا مانع از انتشار بازی‌های ویدیویی خشن و فروش آن‌ها به کودکان شود که این طرح توسط دادگاه ملی آمریکا رد شد. البته وی سپس نظریه دیگری هم مبنی بر ارتباط بین خشونت در دنیای واقعی و دنیای بازی مطرح کرد که تا حدودی هم مورد تحقیق و بررسی قرار گرفت.

با این حال در سال ۲۰۱۴، طی عملیاتی که توسط نیرو‌های FBI انجام شد، یی به همراه ۲۵ نفر دیگر به دلیل شرکت داشتن در تجارت‌های غیرقانونی دستگیر شدند و اخیرا دادگاه وی را ابتدا به ۲۰ سال حبس و پرداخت مبلغ ۲۵۰ هزار دلار محکوم کرد که پس از درخواست بازبینی در رای، این حکم به پنج سال حبس کاهش پیدا کرد.

کدخبر: ۸۴۰۹۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • reza23

    دمشون گرم که اونجا پلیس هر کسی رو فارغ ا ز شغل یا قدرت سیاسیش میتونه بازخواست کنه و دستگیر .سناتور یا ریس جمهور یا وکیل و قاضی ویا هر کی جلوی قانون یکی هستن