کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۴۸۸۵
تاریخ خبر:

تغییرات جستجو در مسیرباب بلد پس از شیوع کرونا

آمارهای نقشه و مسیریاب بلد نشان می‌دهد که از میان ۱۰۰نقطه پرتردد کاربران در روزهای ۲۰تا ۲۲ اسفندماه، بیش از ۵۰ نقطه به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها اختصاص دارد.به گزارش پیوست، بررسی داده‌های سه روز اخیر اپلیکیشن نقشه و مسیریاب بلد نشان می‌دهد که کاربران این اپلیکیشن در این مدت بیش از همه مراکز درمانی و بیمارستان‌ها را جست‌وجو کردند و در مسیر آنها تردد داشتند.

این در حالی است که مقایسه آمار روزهای مشابه در بهمن ماه نشان می‌دهد بیشترین ترددها به سمت بهشت زهرا، جایگاه‌های سوخت، ترمینال‌ها و بازارهای گل، بازارهای مبل، برج میلاد و دیگر نقاط شهری بوده است.این روزها در فضای مجازی هشتگ در خانه بمانیم از سوی کاربران بازنشر می‌شود و داده‌های مسیریاب و نقشه بلد هم نشان می‌دهد که این اتفاق از سوی تعداد زیادی از کاربران رخ داده است.

براساس آمارهای ارائه شده از سوی اپلیکیشن بلد، مرکز خرید پالادیوم در رده ۴۴ جست‌وجوی کاربران قرار گرفته است. همچنین دیگر مراکز تفریحی مانند برج میلاد، پل طبیعت و بام تهران نیز در رده‌های بعدی قرار دارند. برخی داروخانه‌ها مانند داروخانه دکتر کاظمی در روزهای اخیر در فضای مجازی به عنوان داروخانه‌ای که می‌توان داروهای بیماران کرونا را از آن تهیه کرد معرفی شده و این داروخانه‌ها نیز در میان نتایج ۱۰۰ جست‌وجوی ابتدایی کاربران بلد مشاهده می‌شود.

نتیجه داده‌کاوی‌های بلد نشان می‌دهد این روزها مسیریابی به سمت فرودگاه بین‌المللی امام خمینی از سوی کاربران در ۱۰۰ نقطه اول جست‌وجو قرار ندارد و این در حالی است که یک ماه پیش و در تاریخ ۲۴ بهمن ماه، فرودگاه بین‌المللی امام خمینی جایگاه ۲۵ جست‌وجو را در میان کاربران به خود اختصاص داده بود. جایگاهی که در روزهای ۲۰ تا ۲۲ اسفند نصیب بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شده است.

در حال حاضر فرودگاه مهرآباد در رده ۶۰ جست‌وجوی کاربران قرار گرفته و بازار تهران و پاساژ چارسو به ترتیب جایگاه‌های ۶۱ و ۷۵ را به خود اختصاص دادند.در روز ۲۴ بهمن نقاط متنوع و متعددی از سوی کاربران در اپلیکیشن بلد جست‌وجو شده است و این نقاط از بهشت زهرا تا بازار پرده عبدل‌آباد را در بر می‌گیرد. نتیجه‌ای که داده‌های اسفندماه در همان بازه زمانی را شامل نمی‌شود و نتایج جست‌وجو در روزهای ۲۰ تا ۲۲ اسفند ماه نشان می‌دهد که ۵۳ نقطه شهری که بیش از دیگر نقاط میان کاربران جست‌وجو شده بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بوده است.

کدخبر: ۳۱۴۸۸۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • chavosh

    نرم افزار ویز چی؟ اون که خیلی معتبرتر و پر استفاده تر هست.