کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۸۸۲۲۲
تاریخ خبر:

معرفی استارت‌آپ: کارپایه لینکدین ایرانی می‌شود

کارپایه، سامانه هوشمند خدمات و مشاغل کشور است که هدف آن تسهیل برقراری ارتباط میان متخصصین و کارفرمایان است. در مراسم رونمایی از این اپلیکیشن، محمدامین صمدی، بنیانگذار کارپایه ضمن معرفی استارتاپ خود، از برنامه‌های آینده این اپلیکیشن نیز سخن گفت.

نسخه اولیه کارپایه پاییز ۹۷ رونمایی شد و تا امروز ۲۵۰ هزار کاربر داشته است و توانسته برای کارجوها ۴۰۰۰-۳۵۰۰ شغل ثابت و حدود ۵۰۰۰ شغل پاره‌وقت ایجاد کند. این اپلیکیشن در واقع نسخه بومی‌سازی شده لینکدین است. اپلیکیشن ما علاوه‌ بر اینکه کمیسیون ودرصدی را از کارجو و کارفرما دریافت نمی‌کند، مانند تاکسی‌های اینترنتی عمل می‌کند یعنی نقشه‌محور و بر مبنای لوکیشن است.

به این‌صورت که هرکارفرما بعد از ورود به اپلیکیشن، چند حرف از شغل یا مهارت موردنیازش را در اپلیکیشن تایپ می‌کند و کارپایه افراد کارجوی فعال و آماده برای ارائه این خدمت را که در شعاع ۵کیلومتری کارفرما قرار دارد، پیشنهاد می‌دهد و طرفین می‌توانند از طریق تماس و چت با یکدیگر در ارتباط باشند. کارفرما می‌تواند مستقل از سیستم کارپایه هم با کارجوها در ارتباط باشد و افراد را برای مصاحبه انتخاب کند.

به کمک مزیت موقعیت‌محور بودن این اپلیکیشن می‌توان حتی از شهرهای مختلف دور یا نزدیک نیروی انسانی موردنیاز را درقالب دورکاری تامین کرد. کارپایه این امکان را فراهم کرده است که با پرداخت نصف یا ۳/۱ قیمت رایج، نیروی کار موردنظر تامین شود و علاوه‌ براینکه برای کارفرما به صرفه است برای افراد در نقاط گوناگون درآمدزایی حاصل می‌شود.»

چندسال قبل به‌واسطه مشکلی که برای خودروی شخصی من پیش آمد مجبور به استفاده از تاکسی‌های اینترنتی بودم و در این جریان متوجه شدم بالای ۸۰درصد از راننده‌های تاکسی‌ اینترنتی، افراد متخصص و دارای تحصیلات دکترا و کارشناسی‌ارشد هستند. به این فکر افتادم که می‌توان همانند بازار تقاضایی که برای تاکسی‌های اینترنتی ساخته‌شده است برای ۶۰۰۰ عنوان شغلی دیگر که در کشور وجود دارد نیز بازاری ایجاد کرد و درنهایت برای راه‌اندازی اپلیکیشن کارپایه تصمیم گرفتم.

تا امروز بیش از ۱۰برابر درآمدمان هزینه تبلیغات کرده‌ایم و درآمد کارپایه در آینده از حق عضویت کاربران تامین خواهد شد. علاوه‌براین ما برای سازمان‌ها پنل سازمانی با قیمت بسیار مناسب نیز ارائه می‌دهیم. در کارپایه کارفرما می‌تواند براساس حداقل حقوق، سوابق کاری، مرد یا زن بودن و موقعیت جغرافیایی، جست‌وجوی خود را با فیلتر انجام دهد، به‌علاوه می‌تواند ستاره‌های امتیازی دریافت شده توسط کارجو و میزان رضایت کارفرماهای قبلی از کارجو را نیز مشاهده کند.

کارجوهایی با میزان رضایت پایین از سیستم کارپایه به مرور حذف خواهند شد. کارجو بعد از ثبت‌نام، پرداخت هزینه ۱۰ هزارتومانی ماهانه و دریافت ستاره‌های اول ودوم، کارت ویزیتی هم دریافت می‌کند و می‌تواند در آن پنج مهارت یا تخصص خود را برای مشاهده کارفرماها وارد کند.»

کدخبر: ۲۸۸۲۲۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر